Thomas Madsen Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Får stadig vekk øyne opp for annet enn skilpadda som var ett "must" da jeg vokste opp. Fantes ikke noe annet da enn den grønne boksen med "pad" i lokket og en haug med twist for å "pusse" bilen blank etterpå, og 3M lagde kun post it og noe annet nyttig og fint... Meen dem lager jo vistnok knallbra bilpleieprodukter også. Eneste jeg finner som selger dette i norge er Ødegård lakk i Ålesund... Noen som vet om noen i Osloområdet som selger dette til en fornuftig penge ??? evnt som klubben har rabattavtale med, eller bør jeg melde meg inn i DC også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 BS bildeler i Sandefjord selger. Ellers er de 200,- som VIP i DCN fort tjent inn. Først kurs, så handling av "nødvendig" stæsj. Du kommer til å gå på en dyr smell. Håper du er god på å smugle diverse pakkesker/produkter forbi høvdingen og umerkelig på plass i hylla. Edit: Hadde jeg vært deg, hadde jeg handlet polish og utstyr på kurset. Scholl er minst like bra som 3M. Det er Scholl du skal kurses i. Du får kjøpt det over disk i Oslo-området. Scandiscshine selger Scholl og alt annet, og de har MBE avtale med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 BS bildeler i Sandefjord selger. Ellers er de 200,- som VIP i DCN fort tjent inn. Først kurs, så handling av "nødvendig" stæsj. Du kommer til å gå på en dyr smell. Håper du er god på å smugle diverse pakkesker/produkter forbi høvdingen og umerkelig på plass i hylla. Edit: Hadde jeg vært deg, hadde jeg handlet polish og utstyr på kurset. Scholl er minst like bra som 3M. Det er Scholl du skal kurses i. Du får kjøpt det over disk i Oslo-området. Scandiscshine selger Scholl og alt annet, og de har MBE avtale med Hørtes ut som en plan ja.. Har en god del "utstyr" fra før av, har vært sånn skappolerer en stund nå Kjøpte meg en billig roterende som klarer litt press uten å stoppe opp, full startpakke fra Meguiars, litt vaskevotter, en haug kluter osv... samt greenclean, litt voks og lærsett fra Scandic på gol nå sist så... men man kan vel aldri få nok Har egen kjeller hvor jeg har alt utstyret Frua hakke helt fått med seg hva RC bilen har kosta oppigjennom så går nok greit dette også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 BS bildeler i Sandefjord selger. Ellers er de 200,- som VIP i DCN fort tjent inn. Først kurs, så handling av "nødvendig" stæsj. Du kommer til å gå på en dyr smell. Håper du er god på å smugle diverse pakkesker/produkter forbi høvdingen og umerkelig på plass i hylla. Edit: Hadde jeg vært deg, hadde jeg handlet polish og utstyr på kurset. Scholl er minst like bra som 3M. Det er Scholl du skal kurses i. Du får kjøpt det over disk i Oslo-området. Scandiscshine selger Scholl og alt annet, og de har MBE avtale med sånn kurs som du snakker om, er det kun på østlandet de har sånt? visst det har det på vestlandet så melder eg meg inn på dagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 BS bildeler i Sandefjord selger. Ellers er de 200,- som VIP i DCN fort tjent inn. Først kurs, så handling av "nødvendig" stæsj. Du kommer til å gå på en dyr smell. Håper du er god på å smugle diverse pakkesker/produkter forbi høvdingen og umerkelig på plass i hylla. Edit: Hadde jeg vært deg, hadde jeg handlet polish og utstyr på kurset. Scholl er minst like bra som 3M. Det er Scholl du skal kurses i. Du får kjøpt det over disk i Oslo-området. Scandiscshine selger Scholl og alt annet, og de har MBE avtale med sånn kurs som du snakker om, er det kun på østlandet de har sånt? visst det har det på vestlandet så melder eg meg inn på dagen! Kursene Scandicshine har er så vidt jeg vet kun i Stjørdal området og i Ås på Østlandet... Vet ikke om de har andre steder, men du kan jo ringe ScandicShine og høre... får du trommet sammen noen og klarer å fikse lokale dem kan være i så kan dem sikkert ha kurst på Vestlandet også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 sånn kurs som du snakker om, er det kun på østlandet de har sånt? visst det har det på vestlandet så melder eg meg inn på dagen! Det ble arrangert Scandic Shine bilpleie-kurs på Osterøy/Hordaland sommeren 2011 http://www.detailersclub.no/forum/topic/9084-scandic-shine-bilpleie-kurs-paa-osteroeyhordaland/page__hl__kurs__fromsearch__1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 3M fås kjøpt over disk hos Meca og, rabatter som KNA medlem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 3M fås kjøpt over disk hos Meca og, rabatter som KNA medlem KNA medlem er jeg ikke gitt Viste seg att kurset som jeg håpet på nå til uka ble litt kort frist for dem, så blir kurs i midten av April Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 3M fåes til fine priser på ebay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 er ikke kna medlem jeg heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Det er disse man snakker om eller ??? http://www.ebay.com/itm/3M-Perfect-it-III-Triple-Polish-Compound-Set-/260910336439?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item3cbf77c9b7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 YEss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Blir jo billigere å handle dem i Norge da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Ser ut som om det er lite selgere akkurat nå. Har vært noen knalltilbud på 3 flasker med tilhørende 3 pads tidligere, en kompis av meg handlet i hvertfall til en fin pris for et halvt år siden. Dukker sikkert opp noe igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Ser ut som om det er lite selgere akkurat nå. Har vært noen knalltilbud på 3 flasker med tilhørende 3 pads tidligere, en kompis av meg handlet i hvertfall til en fin pris for et halvt år siden. Dukker sikkert opp noe igjen Ja det var veldig få som solgte den 3pakken nå. Med porto,mva og "postens gebyrer" så blir det dyrere enn å kjøpe det hos ødegård lakk.. levert på døra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts