Jump to content

P21s

Thomas Madsen

Recommended Posts

Du blir nok kjempefornøyd med P21S Power Gel.

Brukes 1:0 på fastgrodd gammel møkk, kan fint blandes 1:1 på skikkelig skitne felger og 1:3 på halvskitne sommerfelger.

Hvis du gidder å legge et lag voks på felgene, holder det med vanlig bilsåpe for rengjøring i sommerhalvåret.

Til eget bruk holder den dunken i mange år.

Best av alt er brukevennligheten. Den er syrefri og kan ligge lenge på alufelger uten fare for skjolder. Ingen behov for å påføre og sitte klar med stoppeklokke. Jeg pleier å spraye på felgene først, la det stå å jobbe, og skifte farge, mens jeg finner frem vaskestæsj :)

OBS! Det er ikke akkurat parfyme, så ikke stikk nesa alt for langt ned i kanna ;)

Du blir nok kjempefornøyd med P21S Power Gel.

Brukes 1:0 på fastgrodd gammel møkk, kan fint blandes 1:1 på skikkelig skitne felger og 1:3 på halvskitne sommerfelger.

Hvis du gidder å legge et lag voks på felgene, holder det med vanlig bilsåpe for rengjøring i sommerhalvåret.

Til eget bruk holder den dunken i mange år.

Best av alt er brukevennligheten. Den er syrefri og kan ligge lenge på alufelger uten fare for skjolder. Ingen behov for å påføre og sitte klar med stoppeklokke. Jeg pleier å spraye på felgene først, la det stå å jobbe, og skifte farge, mens jeg finner frem vaskestæsj :)

OBS! Det er ikke akkurat parfyme, så ikke stikk nesa alt for langt ned i kanna ;)

Var spesielt den "syrefri" som var avgjørende, har wheel brightner fra MG stående som jeg kommer itl å ha i mange tiår framover, den skal jo blandes 1:5 og spiser spruteflasker så det holder og må skylles av omtrent før du får den på felgen osv..  Dette blir litt for "pirkete" for meg så nå blir det P21s som sprutes på, så skummes bilen og får stå litt så spyles det av før vasken begynner...

Nå har jeg meldt meg på neste Scandicshine kurs i Ås som er om litt over 1 uke så dette blir bra :-)

Vurderer fææælt å kjøpe inn grønn, gul og blå serie fra 3M også siden dette virker som ett "idiot" sikkert system :-)