Kenneth_ss Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Noen som vet hvor man får tonet rutene i trondheim? eventuel pris på forsjellige plasser? kvalitet teller også, erfaringer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Jeg fikk tona rutene på 211n hos skiltsystemer (Arild). Betalte 2500 for hele bilen. Men det finnes vel flere. Riis Hurtigruta. Mulig bilreklame på tunga utfører dette også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 (Og om det er til 211 stv så har jeg soteplater liggende ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 det er til min nye bil skal kjøpe meg w212 sedan nå på fredag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Jeg fikk tona rutene på 211n hos skiltsystemer (Arild). Betalte 2500 for hele bilen. Men det finnes vel flere. Riis Hurtigruta. Mulig bilreklame på tunga utfører dette også. Snakket med Arild 5000,- for hele bilen og svart folie på taket kansje du kjenner han derfor du fikk det billigere? Jeg er verfall fornøyd med prisen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Jeg kjenner ikke han noe annet enn sotinga av 211n nei. Men vi kom med 2 biler, så derfor ble det 2500.- (egentlig 3000.- pr bil) Men 5k for hele bilen med folie på taket skal ikke være noe upris. Sjekka med flere firma ang sotinga før jeg valgte han, å de skulle ha 7-9 lapper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 22, 2012 Author Share Posted March 22, 2012 her er jeg ferdig med toningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts