Bjørn Vedø Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Har en venn med 210 og det står en 2.9 turbodiesel i den. Den starter fint og går som den skal til den blir varm. Motoren stopper bare. Vil ikke starte igjenn før den er kald... Noe tips? Har kun snakket med han pr tlf. Skal se på den i helgen som kommer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DanielH87 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Hei. hørtes likt det min har sliti med. Kutter ut ved lav rpm når den er varm. gjerne ved nedbremsing, bytta fordeler lokk og rotor. virker bra nå. 89' 230ce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Olav Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Hei. hørtes likt det min har sliti med. Kutter ut ved lav rpm når den er varm. gjerne ved nedbremsing, bytta fordeler lokk og rotor. virker bra nå. 89' 230ce. Nå er jo dette en dieselmotor, så fordeler lokk og rotor "mangler" jo på denne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Kan LMM og lamda ha noe med dette å gjøre da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Hei. hørtes likt det min har sliti med. Kutter ut ved lav rpm når den er varm. gjerne ved nedbremsing, bytta fordeler lokk og rotor. virker bra nå. 89' 230ce. Nå er jo dette en dieselmotor, så fordeler lokk og rotor "mangler" jo på denne. Hehe... Skulla så gjærne sett en dieselmotor med fordelerlokk m/rotor og tennplugger osv E210 med 2.9 turbodiesel som stopper når den blir varm. Det kommer heller ikke opp noe feil kode heller... Det kommer heller ikke svart røyk ut av eksosen når man drar på heller... Motoren fusket heller ikke rett før den stoppet, når den blir varm. (normal temperatur) Hmmm..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreas H Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Dieselpumperelé? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts