Lassen Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Hei. Ser at det ikke er så mye aktivitet her i bergensområdet som det kanskje burde, men for folk som gjerne vil bli litt mer aktiv så sjekk ut denne facebookgruppen: https://www.facebook.com/groups/232103163552892/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Hei Lassen, Du har helt rett, det er ikke mye som har skjedd i lokallaget det siste året. Det skyldes nok i stor grad at jeg ikke har hatt mulighet til å prioritere tid til klubben pga relativt ekstrem forbruk av tid på jobb. Det ser ikke ut til at min situasjon vil forandre seg nevneverdig med det første, så det som trengs er rett og slett nye krefter som vil være med å ta ansvar og utvikle klubben. Om du eller andre som leser dette ønsker å involvere seg i større grad er det fullt mulig å få slippe til. Når det gjelder FB-siden du linker til, kan jeg si at den representerer et initiativ i MBKN for å få mer aktivitet og for å bremse økningen i gjennomsnittsalder for medlemmene. Jeg hilser alle slike tiltak velkommen, og legger til at MBE har stående invitasjon til å gjøre ting sammen med den andre klubben. Vi har hatt felles aktiviteter med dem før og har kun gode erfaringer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts