CHARLIE Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Noen her inne som vet hva som er originalt av dekkdimensjon og boltsirkel på en Brenderup Basic 2000? Eneste jeg vet er at det står 13" hjul på originalt. Kan noen hjelpe?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Ser ikke om det 4 bolt eller 5, men er det 4 som det kan se ut som, så er sjansen for 4x100 temmelig stor og ET sikkert 30mm (5 bruker ofte 5x112) Dekkdim Brenderup på 13" er sikkert 145/80 Alt tatt fra husken (så jeg vil ikke spikres om det er feil) etter et helvete med en tilhenger på jobb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 6, 2012 Author Share Posted March 6, 2012 Sendte mail til importøren av Brenderup i Norge i går kveld, men ser ikke ut som de vet dekkdimensjon og boltsirkel selv heller. Har ihvertfall ikke fått noe svar enda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 6, 2012 Author Share Posted March 6, 2012 Da tikket det jaggu meg inn svar fra Brenderup på mail akkurat nå Hei Charlie, Dekkdimensjon er 155Rx13C / 540kg. Innpress er ET 30. Boltesirkel 100x4. Vet ikke hva du mener med nav-størrelse, da denne hengeren har bremser. Bremsetype er Knott 160x35. Mvh Thule Trailers as Jan Krogh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Da var jeg ikke helt på jordet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 Da var jeg ikke helt på jordet.... Nei, var bra antydet dette Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Da var jeg ikke helt på jordet.... Nei, var bra antydet dette Rune Jeg kan måle navhullet på felgene jeg brukte på brenderup bilfraktern jeg hadde før om det hjelper noe? Den brukte jeg felger fra en 2`er golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Jeg kan måle navhullet på felgene jeg brukte på brenderup bilfraktern jeg hadde før om det hjelper noe? Den brukte jeg felger fra en 2`er golf. Kjempefint Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Da fikk jeg målt 3 felger. Ene felgen er jeg usikker på hva kommer fra, da det er en reservefelg til en av vognene til fattern. 58-59mm (litt ekkelt å måle med skyvlær på en så liten felg Så målte jeg på bilfraktern som er en 08 Brian James Amax 310. Den har 71mm i navåpning på felg, men har bare 63mm på selve navet. Så målte jeg felgen som kommer fra en 86 Hobby 610 å den har 61mm i navåpning på felg. Alt dette er målt med skyvlær, å som sagt så var det litt ekkelt å måle så små felger, så det kan skille noen mikro mm. Jeg fikk desverre ikke målt felgen som hadde stått på den 2`er golfen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts