Espen M Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Hei alle sammen! Snart 3 år har gått siden jeg solgte min hvite MB w204 som noen sikkert husker fra Landstreeffet på Gol 09. Har hatt endel biler siden det, både MB og annet merke, men ingen biler har egnet seg for en MB Entusiastklubb Dette blir det en forandring på nå Noen her inne vet det nok sikkert allerede, andre vil nok lure fælt. Sannheten ER at en helt ny MB er bestilt og vil være i min besittelse i slutten av Mars! Smør dere med tolmodighet gutter og jenter! Bilder og info kommer =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Vi må sitte på pinebenken med andre ord. Æsj, så kjedlig..... Gratulerer uansett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Blir gøy dette Espen GRATULERER Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 Tusen takk gutter! Ja, dette skal bli gøy! Gleder mg til Landstreffet på Gol(?) iår! Vil du jeg skal avsløre Syver?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 dette er bra nok å vente på. gleder meg. liker michelin eg. exalto dekket liker eg. hadde det på 190. varere lenge og godt grep. stilegåande er dei og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Da er bilen endelig ankommet Norge, og BOS Bergen =) Mercedes Benz E200TCDI. Som dere ser fortsatt innpakket og helt orginal (foreløpig) Gledet meg skikkelig til dette Utstyr som er verdt å nevne; *Avantgarde + AMG sportpakke *Airmatic *Automat *ILS Xenon *Parktronic *Ryggekamera *Directkontroll styring *Harman Kardon *Comand + DAB *Sotete ruter (sideruter for fører å passasjer skal taes omgående) *Kjøreassistent pakke m. DISTRONIC, LANE-KEEP, BLINDSPOT & SPEED-LIMIT ASSIST *Skinn/alcantara m hvite sømmer ++++ Felger vil bli montert når dekkene er kommet til Norge (forhåpentligvis i morgen) Dim: 245/30-20 & 285/25-20 Har også en org. Mercedes baklukespoiler på lakk! Følg med for oppdateringer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Ser fornøyelig ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olepeder Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Ser nydelig ut, den kler hvitt godt. Gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Hallais, ser jaggu kjempebra ut, gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Takk gutter Håper på å få ett litt "gøy" reg nr. (visst det er noe som heter d) Men på torsdag tar jeg den ut UANSETT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Det ville jeg også gjort, hadde ikke klart å ta en Terje der, nei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Takk gutter Håper på å få ett litt "gøy" reg nr. (visst det er noe som heter d) Men på torsdag tar jeg den ut UANSETT Venter du på en spesiell tallrekke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Takk gutter Håper på å få ett litt "gøy" reg nr. (visst det er noe som heter d) Men på torsdag tar jeg den ut UANSETT Venter du på en spesiell tallrekke? Egentlig ikke. Vil egentlig ikke ha SV, men kommer det ett "fint" SV tar jeg det. Blir vel ZZ eller BS. Men som sagt, på torsdag får den skilt UANSETT =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonny S212 Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Hei Espen Gratuler igjen med gromm bilen, når de gjelder reg nr må du velge ZZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Grooom bil Espen og nok ein gang GRALLA SÅÅÅ MASSE...!!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 @Tonny S212; får se hva de blir! @Holgersen; Takk for det Terje! Er ikke akuratt fæl den BMW`en din heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Gratulerer Espen!! Ser jo VELDIG bra ut!!! (Men spar meg for Lysskybakken reklame på skiltene da...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 Gratulerer Espen!! Ser jo VELDIG bra ut!!! (Men spar meg for Lysskybakken reklame på skiltene da...) Takk Charlie! Lysskybakken reklame? Er det noe jeg har gått glipp av, for den tok jeg ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted March 30, 2012 Author Share Posted March 30, 2012 Da var bilen registrert og tatt i bruk!! Reg.nr. ble ZZ12834 Måtte ta den ut på 18" vinter foreløpig, men d kommer bilder når sommerhjulene er montert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Kjempe fin bil! Så da blir denne å se på bergensveiene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted March 31, 2012 Author Share Posted March 31, 2012 Noen bilder jeg tok idag! Ny-vasket med sommerhjul! Veeeldig fornøyd Bakspoiler ble montert etter bildene ble tatt, kommer masse bilder etterhvert. Må bare vente på fint vær Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olepeder Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Nydelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Grattis. Det var en nydelig bil og hjulene var skikkelig tøffe på den. Første gang jeg ser dem på en 212. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 Takk gutter Som dere ser måtte jeg montere EBC-greenstuff klosser da 212 spiser klosser som ingen andre! Bremsestøv, fy fy!! Kom naturligvis snø og frost igjen til Bergen, så blir ingen bilder før "våren" er tilbake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Takk det samme Espen. Denne likte jeg meget godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts