Solbakken Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Noe av de som skjer i innlandet våren 2015 - Torsdag 16. April Marche på Lillehammer - Søndag 3. Mai Vårtreff Oslo - Lørdag 9. Mai Vårtreff innlandet på BOS Hamar - 28.-31. Mai Landstreff på Gol - Lørdag 22. August Vålerbanen Kommer mere info om hvert treff i egne tråder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Kjempe bra! Jeg sender epost så fort jeg får oppdatert medlemsliste fra medlemsansvarlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 ser fram mot sommeren nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Jaggu blir det en knall sommer med MB folket i år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted December 14, 2012 Author Share Posted December 14, 2012 da har vi gjennomført treffene Da er det bare å finne ut hva og hvor vi skal på nyåret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 denne kan nå unstikkes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Oppdatert for våren 2015. 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 hei, dårlig nytt fra meg, den 9 mai er jeg borte så treff på bos blir vel da ikke aktuelt, mulig Gilberg har mulighet for å ta imot en gjeng? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts