Roar Johansen Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 W211. Når jeg fyller væske til topps ser jeg at det renner væske ut under bilen der muligens tanken er plassert på h side. Er det overløp på tanken, eller har jeg en plastslange med lekkasje under tanken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 På stasjonsvogna mi har jeg samme problem. Jeg var av med skjermen og sjekket, og i mitt tilfelle er det lokket på selve tanken som har sprukket opp så det ikke ligger helt inntil. Det er visst ikke uvanlig at det blir slitt hull på en eller annen slange: http://mbworld.org/forums/s-class-w220/248046-finally-fixed-my-washer-fluid-reservior-leak-2.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Johansen Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 Da kan jeg fortelle at problemet er løst. BOS tok en gjennomspyling med rensemiddel av anlegget med slanger og dyser og vips, full sprut over alt. Ingen lekkasjer. Spylervæske inneholder isopropanol og såpe som vil avleire seg etter en stund i spylesystemet. . Ca en halvtime på verksted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt E Jacobsen Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Men du sier jo at det renner ut spylerveske ut når du fyller på. da er det vel lekkasje. skulle ikke tro at det å rense en tank/spylerslanger/dyser gjør at det ikke renner over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Johansen Posted March 5, 2012 Author Share Posted March 5, 2012 Det er mulig det var noe som de ønsket å holde forseg selv, de snakket om en gummipakning på forhånd. Alt er i hvertfall OK nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts