Glenn K Eriksen Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Kjøpte bilen av Terje på forumet, med løfte om at den skulle få et langt og godt liv videre i Stavanger. Er veldig fornøyd med bilen, men litt oppgraderinger skal gjøres. Her er historien til bilen (før den ble min) http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=25469.0 Låner også et bilde av Terje: Planer er sånn ca: m104 320 motor 500E fjærer B8 Bilstein ++ Kjøpt nye skinnstoler med varme i stolene og midtkonsoll med knapper Nytt elektrisk speil til fører side, slik at begge speilene er elektriske (med knapp og kabler). Også kjøpt elektrisk justerbar rattstamme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Gratulerer med perlefin bil! Denne får du nok mye glede av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Gralla me "Perlå" og må passa gått på na Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Dette e ein flotte 124, du får mange goe mil i denne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 godt Glenn tok tak i denne kjenner jeg den gutten rett blir det nok flere perler på denne perlå etterhvert ....da snakker vi ikke om julepynt, men real good shit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Da har jeg "oppgradert" perlå med noen nye, litt høyere fjærer: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Da var nye bremser på vei fra Statene: Remanufactured front Brembo aluminum calipers and new aftermarket brake pads, for rotor size 334mm x 32mm Remanufactured rear Ate iron calipers and new aftermarket brake pads, for rotor size 300mm x 22mm Mercedes Benz 92-95 W124 400E 500E Brake Booster & Master Cylinder 0034308730 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Niiice...Detta bler bra :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 Perlå har blitt storebror... Baby perlå kanskje? 1993 w202 C280 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Og sånn som det ofta e, så får lillebror alt oppmerksomheten(og de store bremsene). Forvent mye podding fra storebror fremøve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 den førstefødte har alltid ein spesiell plass i hjerta Ska får liga mye omsorg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Heilt klart at 3 samtidige prosjekt er myye bedre enn 2 prosjekt Me andre er bare mesunnelige Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Gooo bilen/bilane Meeen...HALLO...Må komma deg t BOS...For stjerna på panseret fortjene "Baby perlå" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 Fått låne storebror sine felger, ser jo bra ut. Men trenger nok spacer bak. Da er bilen godkjent med 0 feil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Niiiice Gydd at an e EU godkjende nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 Venter på følgende deler fra "ebay etc": Baklykter, facelift. Blinklys forran (sota) Eibach Pro-Kit senkefjærer (30mm senk) Stjerna til panseret "Emblem" til panseret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 ehhh?, har denne tråden fått et snev av schizofreni eller.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrsveen Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Meget pen bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted July 19, 2013 Author Share Posted July 19, 2013 ehhh?, har denne tråden fått et snev av schizofreni eller.... Ka du tenke på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Nå e snart w202 ferdig racingspeca til Vålertrffet, KN luftfilter: Er også satt på nye baklykter og 1 nytt sideblinklys... Satser på å få en ny fremskjerm i dag, slik at jeg får montert nytt sideblinklys der også.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Etter nok en runde med "oppgraderinger" til w202`en blei det full stopp.... Fekk bytta Olja, og satt på Eibach prokit på fredag, såg veldig bra ut. Men eg sko og bytta pluggar... mens eg flytta rundt på coilar så tok eg og knekken på det lilla så va igjen av ledningsnettet. Endte opp med å sviva på 4 cyl også 2cyl... Nå e ledningsnettet ute og så tar eg ein kjpp vudering på hva som skjer. Ser ikke for meg at denne bilen kommer til våler likevel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Slutt å syt..!!.. Stikk innim Clas, kjøp inn ei røys med krympestrømer og en rull med kabel og sett i gang og lodd inn nye kabler.... gjort på et par timer så er du på veien igjen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Seie han derane mr. "Eg kan ikke bli me te Våler eller Gol, eg ska laga et lite påbygg på det nye huset". Men jada Det ska fiksas, får se litt på det i kvel. G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 :D Kjøpe du utstyr så kan eg hjelpa deg i kveld... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 I gang med ledningsnettet... jerna ann komme te Våler alikavel Takk te min lille hjelper (Arnfinn) Order i kaos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts