Stig B Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Hallo alle Mercedes eiere Tirsdag 1 mai 2012 blir den årlige crusing turen til MBE avd trøndelag. Turen går fra Trondheim- Berkåk-Meldal-Storås med matpause på stasjonspuben på Storås- videre til Orkanger- Trondheim. Oppmøte er på Sandmoen kro kl 1100 Tirsdag 1 mai Så vask ren stjerneglise og bli med på en fin og trivelige tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Det er lagt inn i kalenderen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Må vel prøve å finn meg ei stjerne jeg å da. Kan vel ikke kjøre med chevyn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig B Posted February 22, 2012 Author Share Posted February 22, 2012 kan få lan 250 n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4326 Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Hiver meg med jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 kan få lan 250 n Får hør med mosjan om jeg får låne caben:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Jeg er såklart med. Mulig det blir som ifjord, at jeg møter på storås å holder følge til orkanger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4326 Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Må vel bruke Smarten på turen jeg.. da jeg ikke får tak i MB til turen.. Men håper det går bra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Må vel bruke Smarten på turen jeg.. da jeg ikke får tak i MB til turen.. Men håper det går bra? Det går vel fint det vil jeg tro. I fjor var det med en porsche og en motorsykkel på tur så Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4326 Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Må vel bruke Smarten på turen jeg.. da jeg ikke får tak i MB til turen.. Men håper det går bra? Det går vel fint det vil jeg tro. I fjor var det med en porsche og en motorsykkel på tur så Hehe flott! Tenkte kanskje at jeg ble etterlatt på Sandmoen jeg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Har et lite håp om at en kollega kommer med sin Smart også, det er jo mulig det kommer to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Jeg og en kamerat kommer også. Skal i bryllup i morgen så formen er sikkert på topp søndags morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Så lenge bakrusen har gitt seg til tirsdag så er det jo knall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Jeg kommer ikke med stasjonsvogna --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?pt20od Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts