Fredrik D. Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Hei. Jeg må ned med hele taktrekke på min S210 da det durer/vibrerer i selve taket ved litt trøkk fra basskassa, kom gjerne med forslag til type demping eller erfaring rundt dette. Men jeg sliter litt med å få løsnet det helt bak ved bakluka. Er litt vanskelig å forklare men det er noen bånd på hver side bak ved vinduene som jeg ikke skjønner hvor går og gjør at jeg ikke får ned dekslene ved vinduene i bagasjen som igjen gjør at jeg ikke får ned den største delen at taktrekket. Noen som kan hjelpe meg litt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seldal Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 De båndene er sikkert til airbagen på sidene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik D. Posted February 23, 2012 Author Share Posted February 23, 2012 De båndene er sikkert til airbagen på sidene! Det tror jeg også etter å ha sett litt mer på det i går kveld! Men hvordan er framgangsmåten for å "få vekk" disse bånedene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seldal Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 De båndene er sikkert til airbagen på sidene! Det tror jeg også etter å ha sett litt mer på det i går kveld! Men hvordan er framgangsmåten for å "få vekk" disse bånedene? Vett ikke hvor bra det er å fjærne disse, men det skal være en 8mm (tror jeg) helt bakerst så du kan løsne! Husker ikke helt hvordan dette ser ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts