Frode Sørensen Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 En kompis av meg har en S210 2002 modell 220CDI som har problemer med at klokka ikke henger helt med og at utetemp-visningen kommer og går, mest går. Han har fått tak i et brukt instrumentpanel, men er ikke særlig gira på at det skal stå 537.000km når bilen bare såvidt har runda 250.000. Er det noe å få gjort med km-standen i et brukt panel? Kan det settes korrekt på en eller annen måte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Sørensen Posted February 27, 2012 Author Share Posted February 27, 2012 Ingen som har noe å komme med her? Er det i det hele tatt mulig å få justert km-stand i et brukt instrumentpanel ned til det man hadde i det gamle panelet? Eller er det noen som vet om det er mulig få fikset klokke og visning av utetemp i disse panelene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Sørensen Posted February 27, 2012 Author Share Posted February 27, 2012 http://www.instek.no/ Dem fikser. Er også noen tråder på emnet fra før, med noen linker, om du søker litt Takk for svar! Jeg søkte en del før jeg postet, men følte ikke at jeg fant det jeg lette etter, derav tråden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts