gunsen Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 http://www.viber.com/ Noen som har erfaringer med dette systemet? Jeg er som vanlig skeptisk til alt som er "gratis" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaajaren Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Er vel bare nok ut "versjon" av Skype, TiKl osv... Er jo ikke noen magi å kunne ringe / sende gratis melding til noen sålenge begge har samme program. Eneste at det blir langt fra gratis om du skal betale tellerskritt for all trafikken på 3G/mobilnett ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth.L Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Funker bra, brukt dette lenge og mange som bruker det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 digger viber. enkel og god. god lyd og stabil. krever lite cpu. og det er godt med smartelerfoner med små cpu'er og minne. min eg ikkje den minste men har liten plass igjen.....så viber er digg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts