Thomas Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Tenker på leppa å sideskjørtene så klart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Vet dessverre ikke hva slags "styling" dette er, men stygt var det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Vet dessverre ikke hva slags "styling" dette er, men stygt var det. ja rett og slet helt forferdeligt i mine øyner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Det var ikke så veldig vakkert nei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Det var ikke så veldig vakkert nei heh, nei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonny S212 Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Tenker på leppa å sideskjørtene så klart vakkert var det ikke. jeg har former til D&W styling til en MB 123 sedan, dette er med innebygget stødfanger både fremme og bak og innebygget lykter nede samt side skjørter. jeg støpte 5 set for ca 15 år siden, min broder i Danmark har et komplett sett liggende som aldrig blev montert, hvis det har intresse for deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 jeg har former til D&W styling til en MB 123 sedan, dette er med innebygget stødfanger både fremme og bak og innebygget lykter nede samt side skjørter. jeg støpte 5 set for ca 15 år siden, min broder i Danmark har et komplett sett liggende som aldrig blev montert, hvis det har intresse for deg Bilder?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 Tenker på leppa å sideskjørtene så klart vakkert var det ikke. jeg har former til D&W styling til en MB 123 sedan, dette er med innebygget stødfanger både fremme og bak og innebygget lykter nede samt side skjørter. jeg støpte 5 set for ca 15 år siden, min broder i Danmark har et komplett sett liggende som aldrig blev montert, hvis det har intresse for deg lurte igrunnen bare på kva slags "styling" dette er jeg Tonny så er desverre ikke int i D&W styling helder int i amg leppe viss du har ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Er rimelig sikker på at dette er av fabrikat "Zender". For en del år siden kappa jeg en slik og sparkla den fast på undersiden av en original Manta GSI-spoiler. Den som jeg brukte hadde stått på en BMW E28, men så akkurat ut som den på bildet ditt og utifra sannsynlig årsmodell på 123n på bildet og den 82 modellen E28 jeg plukka spoileren fra så kan det stemme rimelig bra. Kan legge til at det så noe bedre ut i min modifiserte variant enn originalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 Er rimelig sikker på at dette er av fabrikat "Zender". For en del år siden kappa jeg en slik og sparkla den fast på undersiden av en original Manta GSI-spoiler. Den som jeg brukte hadde stått på en BMW E28, men så akkurat ut som den på bildet ditt og utifra sannsynlig årsmodell på 123n på bildet og den 82 modellen E28 jeg plukka spoileren fra så kan det stemme rimelig bra. Kan legge til at det så noe bedre ut i min modifiserte variant enn originalen. Hehe, skal ikke mye til får og se bedre ut en dette da :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts