Jump to content

Gol 2012?


repvik

Recommended Posts

Guest 4326

Er folket klar for tur snart da? :D

 

Ble ikke slik at jeg tar Vito fra Motor Trade nedover allikavel, da de "froska" seg og krevde penger for at jeg skal kjøre så langt med den.. rart,da jeg skulle få  låne bilen gratis da jeg spurte i mars. Ble plutselig helomvending der i gården gitt! Sa jo til og med ifra at den skulle stilles ut osv.. Så min endelige oppfatning av Motor Trade = VERRE!

 

Så drar nedover i min brors S124 200TE

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34736499 ( Ikke til salgs nå, kjøpte den av selgeren, som også er en felles venn av oss, han med W124 Supraen) :P

Link to comment
Share on other sites

Vil gjerne si "klar som et egg", men jeg er omtrent ikke klar i det hele tatt  :lol:

Har en travel dag foran meg i morgen, med AC-service, hjulstillingskontroll, vask og kjapp polering, innvendig rydding og vasking, og forhåpentligvis bytte av frontlykt/fiksing av tåkelys/bytte spylervesketanklokket og innerskjermene på høyresida. Og så må jeg jo pakke litt.

 

Ser at 124'n ikke har AC. Det kan være lurt å sørge for kald drikke på veien nedover. Du har heldigvis ikke svart skinn slik som jeg hadde for to år siden. Da var det et lite varmehelvete :P

Link to comment
Share on other sites

Guest 4326

Vil gjerne si "klar som et egg", men jeg er omtrent ikke klar i det hele tatt  :lol:

Har en travel dag foran meg i morgen, med AC-service, hjulstillingskontroll, vask og kjapp polering, innvendig rydding og vasking, og forhåpentligvis bytte av frontlykt/fiksing av tåkelys/bytte spylervesketanklokket og innerskjermene på høyresida. Og så må jeg jo pakke litt.

 

Ser at 124'n ikke har AC. Det kan være lurt å sørge for kald drikke på veien nedover. Du har heldigvis ikke svart skinn slik som jeg hadde for to år siden. Da var det et lite varmehelvete :P

 

Hehe, 124'n er steril inni, så den er klar!

Fått lagt på 18" AMG kopifelger som heter AMC av alle mulige ting..så bilen tar seg godt ut!

 

Men gruer meg til turen nedover meg tanke på varmen, og bensinforbruket! Aldri fylt bensin før, og vil helst ikke gjøre det heller, men bilen kommer vel til å drikke så mye suppe den bare orker  :( :(

 

Er jo vant til maks 0.6(0.3 med Smarten) i forbruk på langkjøring.. 200TE'n  bruker vel sikkert litern!

 

Men takk for tipset!  8)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Men gruer meg til turen nedover meg tanke på varmen, og bensinforbruket! Aldri fylt bensin før, og vil helst ikke gjøre det heller, men bilen kommer vel til å drikke så mye suppe den bare orker  :( :(

 

Er jo vant til maks 0.6(0.3 med Smarten) i forbruk på langkjøring.. 200TE'n  bruker vel sikkert litern!

Når jeg klarte å kjøre (aktivt) hjem fra Gol med en '86 300E og klarte å få den på 0,74 så kan jo ikke du være dårligere?  :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest 4326

Men gruer meg til turen nedover meg tanke på varmen, og bensinforbruket! Aldri fylt bensin før, og vil helst ikke gjøre det heller, men bilen kommer vel til å drikke så mye suppe den bare orker  :( :(

 

Er jo vant til maks 0.6(0.3 med Smarten) i forbruk på langkjøring.. 200TE'n  bruker vel sikkert litern!

Når jeg klarte å kjøre (aktivt) hjem fra Gol med en '86 300E og klarte å få den på 0,74 så kan jo ikke du være dårligere?  :lol:

 

Vel.. har som sagt aldri hatt bensinbil, og får mareritt hver gang jeg hører ordet bensin, så frykter jeg det værste! Så forbereder meg på 1 liter på mila, og alt under det får jeg ta som en gave til meg selv! :P

 

De dårlige erfaringene kommer nokk fra brosjan sin 230E som brukte 4 liter på mila(og den var det noe alvorlig galt med).. og han som vi kjøpte 200TE'n av har en 300E som bruker 2.7 på småkjøring.. Thats why im scared of petrol!

Pluss at jeg ikke liker bensinlukta, og jeg liker ikke at en bil går stille på tomgang..syns det er rart :P

 

Men vi får se! Kanskje 200TE'n går på 0.6ish..

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange er det som drar fra Trondheim nå? Planlegger avgang klokka 9 fra melkekartongen, og så får folk som skal møte oss si fra på forhånd :)

Telefonnummeret mitt står her: http://www.mbentusiastklubb.no/?page_id=509

 

Jeg og brodern møter opp i en bil, så du møter nokk ikke opp alene :)

Nei, regner jo ikke med å være alene. Men har jo håp om at det er flere som skal kjøre herfra. Laffus, f.eks?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...