FrodeS Posted February 16, 2012 Posted February 16, 2012 Jeg har kjørt 300n opp til Gol, og opplevde at sikring 3 ryker. Den er til parklys høyre side (foran + bak), og kanskje enda verre, også til interiørlys i dashboard og sånt. Setter jeg i ny sikring, holder den "en stund". Første gangen (brukt sikring) ca. 5 minutter, andre gangen (ny sikring) ca. et kvarter. Jeg skal få målt strømtrekk der i morgen. Noen tips til enkel feilsøking? Bilen er en 1986 300E Quote
FrodeS Posted February 17, 2012 Author Posted February 17, 2012 Ingen verken gode eller dårlige tips? Hadde vært kjekt å ha alle lys i orden når jeg kjører nedover igjen. Quote
Frode Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 Sjekk ihvertfall at ledningene til lyktene er i orden og ikke at lyktene er fulle i vann.... Jeg ville gått over kablene i mottorommet og vært sikker på at parklys kablene ikke ligger i klem eller noe....tror det er sjeldent noe av lyset i dasjbordet som lager krøll... Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 er ikke det også sikkringen til varmeelementene i spylerdysene også??... mvh Geir Quote
Guest 3991 Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 eg har opplevd at jordinga på sigarettenneren tok bort i pæra som står at med siggarettenneren, kan vere verdt å sjekke. Quote
Recommended Posts