FrodeS Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Jeg har kjørt 300n opp til Gol, og opplevde at sikring 3 ryker. Den er til parklys høyre side (foran + bak), og kanskje enda verre, også til interiørlys i dashboard og sånt. Setter jeg i ny sikring, holder den "en stund". Første gangen (brukt sikring) ca. 5 minutter, andre gangen (ny sikring) ca. et kvarter. Jeg skal få målt strømtrekk der i morgen. Noen tips til enkel feilsøking? Bilen er en 1986 300E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Ingen verken gode eller dårlige tips? Hadde vært kjekt å ha alle lys i orden når jeg kjører nedover igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Sjekk ihvertfall at ledningene til lyktene er i orden og ikke at lyktene er fulle i vann.... Jeg ville gått over kablene i mottorommet og vært sikker på at parklys kablene ikke ligger i klem eller noe....tror det er sjeldent noe av lyset i dasjbordet som lager krøll... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 er ikke det også sikkringen til varmeelementene i spylerdysene også??... mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 3991 Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 eg har opplevd at jordinga på sigarettenneren tok bort i pæra som står at med siggarettenneren, kan vere verdt å sjekke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts