Guest 4290 Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Jeg fikk nettopp melding om at de ikke var å oppdrive fra Stjerneservice fra noen av leverandørene? Eneste å få tak i var brukte til en pris på rundt 3000,- Hva da? BOS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Er det bare foringene innerst på brua du skal ha? Sjekk med autoroyal, mulig de klarer å få ut noen orginale foringer fra Tyskland til bedre pris. Mener jeg ga ca 1500 pr side for mine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4290 Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Takker for opplysningen! Ved neste høve! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorns Stavrum Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Mener det lå komplette bærebroer på finn torget for noen dager siden til hyggelig pris FINN-kode: 33090957 , de så ikke ille ut, men litt vanskelig å vite uten å ha sett bedre bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts