HolgersEN Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Her er tråden for 2012 turen vår opp til Gol som vil være Fredag 25. Mai... :D Slagplan om overnatting osv kommer når dere minst aner det...!!! Det vil si plutselig når vi har informasjon og gi KEM E ME KAN EG VERT FALL SPØR OM??? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 eg e me, om någen tilbyr ein ledig passasjer stol på veien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 eg e me, om någen tilbyr ein ledig passasjer stol på veien... Du ska vel ha "Perlå" me opp??? :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Jeg satser på å bli med iår også, men må nok kjøre rundt. Ordner hotellrom selv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Jeg satser på å bli med iår også, men må nok kjøre rundt. Ordner hotellrom selv Perlå ska nok bli spart for den turen i år. Skal foreta en del oppgraderinger før jeg tar flere lang turer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Du ska få sida på Glenn! Ingen problem! Gromt at du stiller Charlie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Eg e med....håpe eg e ferdig med bilen innen den tid.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Inge Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Eg blir nok med, med ny bakstilling og forhåpentlig vis nye dekk skal dette gå mykje betre en i fjor. Så lenge ikkje gliset streiker igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 Skikkelig klar for tur me gooo jengen igjen eg :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Endre Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Satser på dette ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 eg telle ennå på knappane om eg sga vær me elle ikkje, men nå he eg jo ny cb-radio i bilen, å d e jonesten go nok grunn i seg sjøl... eg blir me eg og Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 eg og e me. egen bil satse eg på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Ser ut til at det blir en fin gjeng fra Stavanger i år også.!! Dette blir kult, nå må bare våren komme kjapt....!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Ser ut til at det blir en fin gjeng fra Stavanger i år også.!! Dette blir kult, nå må bare våren komme kjapt....!! Ikke så veldig rask da... Det er mye som skal være klar til Gol... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Du skal vel være med du og Mr.T...?.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 nei fort må våren ikkje komma. har alt for mye å gjør Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Du skal vel være med du og Mr.T...?.. Det er planen å kjøre v8'er i år ja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabcruser Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Blir deverre ikkje noe Gol tur på meg i år av div grunner.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted April 9, 2012 Author Share Posted April 9, 2012 Blir deverre ikkje noe Gol tur på meg i år av div grunner.... IKKE bra... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Popduene Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Vi er med til Gol Opplys oss gjerne om reiseruter/tidspunkt osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Du ska få sida på Glenn! Ingen problem! Gromt at du stiller Charlie! Charlie har prøvd å droppe det én gang, og det holdt vel akkurat til jeg la ut det første bildet fra treffet Underavdeling Oslo velger antakeligvis å reise en dag i forveien, så vi treffes der oppe på fredag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Dette året står eg øve, så får me se t neste år igjen. Trege nok når dagen komme... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Reiser dere oppover på fredag formiddag? Lurte på om jeg og lillebror skulle joine avd. stavanger og prøve den veien opp en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted April 29, 2012 Author Share Posted April 29, 2012 Reiser dere oppover på fredag formiddag? Lurte på om jeg og lillebror skulle joine avd. stavanger og prøve den veien opp en gang. Vil tippe vi drar 08.30 eller 09.00 fra Essoen i Bekkafaret og vender snuten mot Gol via Odda og Hardangervidda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Dette året står eg øve, så får me se t neste år igjen. Trege nok når dagen komme... Kan vel ikke være verdt å risikere det? Her ser jeg at lokallaget har en stygg sak å ta tak i ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts