repvik Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Da er forumet oppgradert. Det er "en del" ting som må rettes opp før ting blir 100%, men det er "work in progress". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Ojda, det var veldig, veldig uvant.. menmen! satser på at det blir bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 15, 2012 Author Share Posted February 15, 2012 Jepp, er ikke til å unngå at det blir en del endringer. Men det må til for å "henge med i tiden" Det er en del av prosessen for å oppgradere hele nettsiden, og få en del fine integrasjoner med alt mulig rart. Vil gjerne ha feedback på hva folk savner. Jeg vet logoen på toppen og de ganske diskré reklamene er borte, de vil komme tilbake Snart. Den bildehosting-funksjonen vil ikke komme tilbake, men bli erstattet med en enklere, raskere og ikke reklame-infisert versjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Enig det ser veldig uvant ut Skal bli moro å prøve noe nytt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Jeg synes det ser veldig ryddig ut. Gleder meg til å få "ny" side også........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 fikk nesten bakoversveis her, og kjente meg ikke igjen her, men gud så mye "freskere utseende Looking good Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 tar det som kommer æ.. Hehe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Fikk skikkelig bassoversveis med en gang. Dette ser meget lovende ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Funker dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Fikk skikkelig bassoversveis med en gang. Dette ser meget lovende ut Ja,der må jeg si meg enige,meget bra :P :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Flått dette blir spennende , bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 det ser vertfall fint ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Ser veldig bra ut dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Ser litt mere nymoderne ut ja. Fungerer bra hittil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Skal det bli .no også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 "Forandring fryder" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 Skal det bli .no også? Ja, forhåpentligvis i nær framtid. Men akkurat nå er jeg sjuk, så det blir ikke heeelt ennå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Ok! Synes den framsiden av MBE er mye kulere på .no enn .com God bedring !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Psst, ikke meningen å forstyrre, men MEDIA, er det vekk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KL Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Ok! Synes den framsiden av MBE er mye kulere på .no enn .com God bedring !!! Den er fremdeles ikke helt klar men det grunnleggende er der. Har du noen tips om hva som mangler der eller noe så ikke nøl med i sende meg en PM. Psst, ikke meningen å forstyrre, men MEDIA, er det vekk? Vi har litt problemer med å ligge til div modifikasjoner som media arkiv og reklame. Jobber med saken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 Vi har litt problemer med å ligge til div modifikasjoner som media arkiv og reklame. Jobber med saken. Media skal være på plass igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Når blir klubbens nye navn/logo tatt i bruk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 Når blir klubbens nye navn/logo tatt i bruk? Når logo-problematikken blir avklart med Mercedes-Benz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olepeder Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Ser bra ut dette, men kunne tenkt meg ørlite større skrift. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 digger det nye utsene. godt jobba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts