Jump to content

Kjøpe E280 4matic

Guest Emil Fjeld

Recommended Posts

Guest Emil Fjeld

Skal se på den her for farfaren min i mårra: finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32884403  Så det jeg lurer på er det noe spes man må se etter på en bortsett fra rust da ;) har alldrig vert borti 4matic før. Eller er det noen vet noe om den bilen?

Å vis det er noen som vet om noen fine ML eller E-klasse 4matic til maks ca140000,- så er det bare å skrike ut ikke 124.

Mvh: Emil

Var fristende å svare att min var til salgs, men ikke riktig enda  :-)

Rust er det lite av på 4matic, men noe er det der også selvsagt, sjekk dører.. under lista på toppen av dører.

Når du er på kjøretur så prøv ett skikkelig drag for å sjekke att girkassa ikke lugger.

Ellers er det eller har det ihvertfall vært veldig lite problemer med min  :-)

Sjekk att eksos er god, dette er fort 30k å bytte hos forhandler i Norge...

Takk for svar :) men er det noe man må se etter på 4maticen ?

Aldri hørt om spesielle feil på 4Matic av nyere utgave  (etter 124) - det er naturligvis endel deler som ikke finnes på RWD som kan feile, men bortsett fra en sjelden drivaksel har jeg ikke hørt noen som har hatt trøbbel.

Når det gjelder rust er min personlige mening at 210 4Matic (som ble skrudd sammen et annet sted enn resten av 210'ene) er mindre utsatt for dritten, men dette er en lite vitenskapelig fundert overbevisning.  8)