Solbakken Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Vi møtes hos Gilberg i gjen 1.Mars kl 18.00 Kart (som alltid, prøv å følge den grønne streken, trenger ikke ta å svinge av og rygge innpå igjen der jeg klarte å bomme litt på veien da ) Vi vil da diskutere hva vi skal fremover. Få vist oss frem litt (når, hvor og hvordan) Så da er det fint hvis så mange som mulig kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Jeg krysser armer og bein for at jeg kommer denne gangen. Er vel snart sommerdekk føre også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Ingen rød tråd å følge? 1. mars, da er det offisielt VÅR, og da er det vel grilling, vel ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 je kjæm denna gongen å gitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 trur du faan itte at je kjem å a gitt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted February 18, 2012 Author Share Posted February 18, 2012 Dukker opp jeg å, hvis alt går etter planen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts