Guest 4290 Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Da jeg kjøpte bilen (S124) kom den uten det øvre kupeviftedekselet. Jeg fikk nettopp tak i et nytt, men det ser ut som om det mangler noe på toppen. Er dette for luftfilter? Er det bare å kjøpe seg en filterkassett da, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Mulig det mangler pollenfilter der . Jeg har liggenden nytt orginalt pollenfilter til w124 hvis du er intressert. Kan få det Gratis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Hans... har du AC på bilen din?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4290 Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 @SigurdB: Mulig det mangler pollenfilter der Ja, er det sikkert? Dere er sikker på at det vil passe sammen da? Noen av klipsene gikk ikke helt på, blant annet de to nede på hver side, men kanskje det er små forskjeller ute og går. Jeg har liggenden nytt orginalt pollenfilter til w124 hvis du er intressert. Kan få det Gratis Was? Det får man si! Takker og bukker!! Bare håper det passer. Kanskje best å finne ut av det først. @Bjørn: Jepps,det er AC på min. Som jeg har skjønnt det, har alle med AC doble skovler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Er faktisk rimelig skjelden med pollenfilter på 124. Kan ta noen mål av filteret senere i dag, men jeg vet det er til 124 i allefall. Kjøpte det da jeg trodde det skulle passe på min. Bare send meg adresse og navn pr PM du. Eneste haken er at du må betale frakta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts