Rudi Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Hei, noen som har noe forklaring på paring av bluetooth i 211? Kode osv. Er en HTC Desire HD jeg prøver å få paret, men får ikke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Koden er MBUSA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olepeder Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Hei, noen som har noe forklaring på paring av bluetooth i 211? Kode osv. Er en HTC Desire HD jeg prøver å få paret, men får ikke til! Hvis du ikke har bluetooth-adapter i krybba for telefon så vil det ikke funke. Da er det bare mulighet med en bluetooth-handsfree for å snakke ufortyrret mener jeg å huske. Om du prøver å koble til tlf vil den koble seg til noen sekunder og så bare koble seg fra igjen. Ikke helt optimal løsning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 9, 2012 Author Share Posted February 9, 2012 Den finner tlf osv, men vil liksom ikke koble seg til. Flere som har hatt vanskeligheter med såkalte smarttelefoner og original Bluetooth i 211 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jøran89 Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Den finner tlf osv, men vil liksom ikke koble seg til. Flere som har hatt vanskeligheter med såkalte smarttelefoner og original Bluetooth i 211 ? Jeg har riktig nok ikke orginal Bluetooth i min, men en Viseeo MB-2. Var borti samme problemet som du beskiver, med en vanlig SE telefon. Dette var en lånetelefon, så jeg la ikke veldig mye innsats i å finne problemet, men jeg ville spurt leverandøren av bluetooth`n etter råd. Bruker nå en SE elm telefon uten noe som helst problemer. De orginale og Viseeo er ganske like, så mulig du kan finne svar her: www.viseeo.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts