Frode Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Lokalag Stavanger har fått tillatelse til å bruke kantina på BOS til klubbmøte førstkommende mandag. Vi har hatt møte med eierne av lokalet vårt og det er endel ting vi må diskutere rundt dette. Annen info vil også bli gitt, slik som Vålerbanen 2012 og Landstreffet på GOL 2012. Antar at vi bestiller pizza til BOS når vi ser oppmøtet, sånn at pizzakvelden blir klubbmøtet. Oppmøte 1900 sharp.!.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Inge Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 ill be there. skulker bare undervisning viss det trengs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 HUSK 1900 SJARP...!!! :D Eg er portvakt og med mi helse nå om dagenne så kan eg IKKE springe opp og ned uden at en viss gul bil kansje må tilkalles...Vett de kjører Sprinter så det er mulighet for og bli transportert bort med stil vert fall...!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Endre Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Skal skriva dette ner i kalenderen så eg ikke glømme det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 13, 2012 Author Share Posted February 13, 2012 Husk klubbmøtet i dag kl 1900 sharp på BOS... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Husk klubbmøtet i dag kl 1900 sharp på BOS... Kan eg komma 5 minutt før, elle blir eg sendt heim igjen då...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Husk klubbmøtet i dag kl 1900 sharp på BOS... Kan eg komma 5 minutt før, elle blir eg sendt heim igjen då...? 1900 er ikke 1855 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 jada bare kom 5 min før du. men husk lua og hanskar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Hva er dette? hm... Hint.... Tusen takk for en hyggelig ekstra ordinær og næringsholdig aften på BOS sine lokaler på Forus Stemning (Her er Frode i full gang og mimrer om sin tid som mannskap på MPV i sjøforsvaret i galne dager ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 flotte bilder. Btw, er det forskjell på facelist og pre facelist sine blinklys? (w124 seff) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 neee.. ikke etter mitt vit. trodde det bare var panser og hovedlykter som er forskjell. skjermene og dertil blinklys skal være de samme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 13, 2012 Author Share Posted February 13, 2012 Har sikkert et par originale oransje blinklys liggende til deg Glenn, se i hylla mi...vi blir enige om en sum kroner senere.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Tusen Takk for nok ein magisk kjekke kvell :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Ble en fin avslutning på kvelden med bilhandel for min del Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 14, 2012 Author Share Posted February 14, 2012 Gratla Terje.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Gralla med banebil Terje Frode: Jeg har bestilt nytt blinklys fra nettet nå... men er nok noe ventetid før dette er levert. Men jeg trenger lys i mellomtiden, kan vi bli enig om en leiepris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 14, 2012 Author Share Posted February 14, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts