Mats christoffer Snæring H Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 hei ville bare dele bilder og info om dette da jeg driver og bygger om til 2-din flere bilder vill komme etterhvert:D Uploaded with ImageShack.us dette er da etter første lag med spakkel er lagt på er brukt fugeskum under:-p Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us her er etter ombyggingen...varme apparatet er flyttet nedover og boksen ble tilpasset slik at den holder fast autoklima enheten. Uploaded with ImageShack.us Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Sjekk denne linken: http://www.mbclub.co.uk/forums/electronics/3339-howto-comand-w202-long-lots-pics.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats christoffer Snæring H Posted February 7, 2012 Author Share Posted February 7, 2012 Sjekk denne linken: http://www.mbclub.co.uk/forums/electronics/3339-howto-comand-w202-long-lots-pics.html har sett den før:) men da jeg har mulighet for og fllytte varmeapparatet ville jeg ha skjermen lenger opp. da kommer skjermen lenger ut så panelet må bygges på. dette tar litt tid men blir kjempe bra til slutt:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats christoffer Snæring H Posted August 10, 2012 Author Share Posted August 10, 2012 dette har tatt lenger tid en forventa men begynner å ligne noe nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ORM Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 Lettare å bruke 3mm alu-plate og skjære til, bende kanten under bakover slik att den blir glatt og fin. Kjøpte nokre brukte deksel slik att alle originaldeksel er tatt vare på viss eg vil ta tilbake til slik det var orginalt. Har ikkje lagt ut bilder av ombygginga men sjekk ut finnkode 34500621 der er nokre bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Ueland Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 du har ikke plass til ramma rundt spilleren nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats christoffer Snæring H Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 du har ikke plass til ramma rundt spilleren nå? nei har ikke d. dette går greit men skulle hatt den der. fant ut det litt seint men blir sikkert og få laget et nytt deksel der ramma til spilleren blir satt fast i panelet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts