Guest Arild Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Hei Hvor er plusspunktet i motorrommet på 2003 E270 sedan? vet batteriet er i kofferten , men litt letter å gi hjelpestart fra motorrommet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Under et lite svart lokk med en pluss på på passasjersiden. På torpedoveggen ved siden av luftfilteret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arild Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Tusen takk for hjelpa , skal driste meg ut i 30 spek snart og sjekke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Hei. Tror ikke sedan har disse kontaktpunkter i motorrom. Mener det bare er stasjonsvogn som har dette. Spør ikke hvorfor, men av en eller annen grunn så har de laget det sånn, dessverre for dere med sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Riktig som Jørn sier. Sedan har det ikke. I hvertfall ikke de jeg har sett Lurer på hvor i svarte jeg enklest kan koble på Defaladeren på min sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ODDATLE Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Riktig som Jørn sier. Sedan har det ikke. I hvertfall ikke de jeg har sett Lurer på hvor i svarte jeg enklest kan koble på Defaladeren på min sedan. På starteren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Skal kunne gå an å koble lader inn på plussledningen på starteren siden den går direkte til pluss på batteriet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 er det E-klasse 210, 211 ??? det er snakk om her eller?.. mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 er det E-klasse 210, 211 ??? det er snakk om her eller?.. mvh Geir 2003 E270 sedan = W211 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Pratet med en ekspert i går, og det går visst en plusskabel fra bakkant av sikringsboksen i motorrommet (hvis jeg husker riktig). Denne går direkte til batteriet. Muligens enklere å komme til enn starteren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts