Joakim Borkner Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Hei Er det noen planer for treff på straume eller er det en liten vinterpause før våren? Mvh Joakim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KL Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Ser ut til å vere en liten pause ja. Vi har som regel treff hver onsdag men ser ikke ut til å ha vert mye til i det siste. Det blir nokk mer når våren er her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted February 10, 2012 Author Share Posted February 10, 2012 Takker for svar. Da er det bare å vente på våren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 surt at det er så spinndyrt og tidmessig masse å ta me over til Bergen. hadde jo vore digg. om eg hadde meir tid og penger til det. Slikt er det å vera på sidelingja og ser på gode plasser der det er fint masse med klubbaktiviteter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 Ja nå har det vel ikke skjedd så mye i bergen i det siste, men må jo gå an å få til et treff en gang i sommer hvert fall For min del kan jeg fint kjøre et stykke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobzen Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Er det på tide å til et treff eller noe før vintern kjem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted August 18, 2012 Author Share Posted August 18, 2012 Ja det hadde vært kanon det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonny S212 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Ja det hadde vært kanon det Er helt enig det er lenge siden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 Ja må være mulig å få til noe, trenger jo ikke være så stort arrangement, en cruising, spise noe et sted eller noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobzen Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 eg blir iallefall med om datoen passer, selv om eg er relativ ny her inne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted September 25, 2012 Author Share Posted September 25, 2012 Ja har ikke vært på noe treff i Bergen selv, men har fått vært to ganger på gol Men det er vel bare å få satt en dato kansje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Kan vel som tidligere treffes på Roalds Kro i Åsane eller lignende, er vel bare for "noen" å sette ein dato/tid og se om det kommer biler, eg kommer hvis det passer da. MVH Kjell Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobzen Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Eeg og kommer, uansett om eg har fått hentet bilen eller ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts