Niklas Thuen Nilsen Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 hei har lenge fundert på om eg skal begi meg utpå litt dekkstrekk på clsen min.. har idag 9" x 20" med et20 med 255/30-20 fremme og 10.5" x 20" et 30 med 305/25-20. har funnet ut at eg kan space den 8 mm på hver side bak før det begynner å subbe.. har også lurt på siden bakdekkene er snart klare får utskifting å prøve ene framdekket på ene bakfelgen. altså 255/30-20 på 10.5 x 20 felg. hvordan tror dere det vil se ut? på forhånd takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 jeg skal gjøre det samme som deg, men må sette på senkesett først. Har du det og hviket? Jeg kjører 9.5" og 10.5". Holder deg oppdatert i tråden her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted February 6, 2012 Author Share Posted February 6, 2012 eg har airmatic som er senket ca 5-60 mm tipper eg.. skal senke den litt mer til sommeren da eg skal få på en lippe som ikke bygger like mye ned i fronten.. hvilken dekkdimmensjon skal du bruke og hvilke innpress har du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts