Erlend Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Hei jeg har et lite probem med min s123 300 tdt, visst jeg kjører vel la oss litt fort og skla fks kjøre forbi en bil så når jeg legger meg ut så er det litt vanskelig å holde bilen beint på veien det er akkurat så den " seiler" litt frem og tilbake.Merker det litt i normal fart og ,kan dette ha noe med opphenget bak å gjøre? Synest og at den er litt høgere på ene siden bak. Og her en dag når jeg skulle skifte dekk på bilen så måtte den stå en dag på to bukker bak og da måtte jeg jekke den høyere opp på den ene siden for å få av hjulet. Så da er vel det store spørsmålet:HVA er galt! Kan vel og nevne at varmevifta virker kun på intervall to og ikke på en og tre , samme hastighet på to og tre Takker og bukker for svar.. Mvh Erlend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin-Andrè Barmo Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 er det nivåregulering på denne bilen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Du har mest sannsynlig gåene traversforinger bak. Et verksted feilsøker dette for deg på få minutter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Det er nok ikke usannsynlig at en av fjærene bak er brukket. Dette er en vanlig feil på 123-serien (+124,210 og div.andre. Bærearmsforingene er også utsatt på disse siden de er såkalt skråstilte og da forandrer spissingen seg ved belastning. Nivåregulering er vel standard på alle S-123 som det er på de andre stasjonsvognene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erlend Posted February 6, 2012 Author Share Posted February 6, 2012 Hei takk for svar. Ja denne er det nivåregulering på ja.Er det mulig å feilsøke litt sjøl og finne ut av hva det kan være? Er ikke så flink med det oppheng greiene Mvh Erlend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts