Guest Ruben Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Jeg har satt igang og lodde nytt ledningsnett til min m104.992. Så klarte jeg og drite meg ut da jeg skulle demontere ett stikk til "camshaft adjusting magnet". Så nå er jeg usikker på hvem ledning som skal hvor, kan noen med m104 gjøre meg en kjempe tjeneste og ta av stikket og se på fargen på kablene? tappene på stikket er nummeret med 1 og 2. Denne sitter i front av motoren, på høyre side med 3 unbracoskruer. Om noen andre vurderer og kjøpe nytt ledningsnett til sin m104, vil jeg anbefale og lage nytt selv. er veldig enkelt om man tar seg god tid og kun konsentrerer seg om 1 kabel av gangen prisen på bos var 18500 ink moms. Og pris i sverige var 14500sek +moms :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruben Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 BUMP, haster litt. hadde vært veldig fint om noen ville sjekket dette på sin M104. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gjest123 Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 I koblingsskjemaet mitt ser det ut som at 1 er brun/blå. 2 er svart/rød Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruben Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Tusen takk! Hadde flaks da, var sånn jeg kobla det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts