Jump to content

Medlemskontingent 2012

FrodeS

Recommended Posts

Jeg vil med dette minne alle på at det er sendt ut faktura for medlemskontingenten 2012, og at denne er forfalt. En purring blir sendt ut, og alle som ikke har betalt purringen eller opprinnelig faktura innen SENEST 08.02.2012 vil IKKE få neste nummer av Bladet BIL.

Faktura er sendt ut pr. e-post. Har du ikke mottatt denne, så sjekk først om du finner noe fra medlemsansvarlig i spamfilteret ditt. Finner du den fortsatt ikke, så send en e-post til medlemsansvarlig@mbentusiastklubb.com

Alle som vet at de har betalt kan bare lene seg tilbake og nyte medlemskapet :)

Jeg har bestemt meg for å ikke videreføre mitt medlemskap. Takk for følget, og god tur videre. Det har vært 11 hyggelige år, men jeg har innsett at min tid bak stjerna er over.

Takk for meg.

Det var bedrøvlig å lese Olav!  :shock: Håper uansett vi får sett deg her ved en senere anledning!

Takk for alle dine bidrag, spesielt 123-Serien, det har vært moro å kunne dele denne interessen med deg!  :D

Vi snakkes!  :thumbright:

17oktober2008001customth5.jpg

Jeg slenger meg med på Olav her. Dessverre. Kommer kanskje igjen senere.

NB: Ikkeno galt med dere, bare fryd og gammen, men jeg har ikke MB lenger. Står som formell eier på en 201, men det er bare fordi soppen ikke er 18 enda.

Men jeg spanderer et medlemskap på han. Melder han inn om kort tid.

• 2 weeks later...