Stjernedama Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Bare lurte på om det er satt dato ang Landstreffet på Gol i år? 8) Eller er det bare jeg som ikke finner det ?? :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Siste helga i Mai.! Mee ikke kommet tråd enda GLEEER meg til og se deg igjen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjernedama Posted February 3, 2012 Author Share Posted February 3, 2012 Ja takk det samme Terje :D Men ikke sikkert jeg stiller med bil... S'n skal jo selges så da får jeg se hva jeg ender opp med.. Siste helga i mai er jo så tidlig syntes jeg Men helgen etter er jo juni så... men tidlig i juni da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Da er du sikker kjempeklar til treffet i August da??? Gol blir toppers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Ja takk det samme Terje :D Men ikke sikkert jeg stiller med bil... S'n skal jo selges så da får jeg se hva jeg ender opp med.. Siste helga i mai er jo så tidlig syntes jeg Men helgen etter er jo juni så... men tidlig i juni da Sissel, da. Det har jo vært siste helgen i mai, i en mannsalder nå. Jeg har bestilt på Pers og er klar som et egg..... Regner med at vi alle tar med oss blanke biler og masse penger til øl, så blir det nok så bra, så...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Caropractor 1 kommer på landstreffet i år også og tilbyr også i år bulkretting til latterlig lave priser under landstreffet Har du en bulk så rop ut. Han ønsker bildet av bulken, navn og tlf nummer for litt enklere kontakt samt mulighet til å gi deg en pris på bulken før du står der.. Send til meg så fikser vi dette videre til Caropractor adr treff@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roald Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Hei, er det slik at man maa melde seg paa? Og evt kan man komme tidlig paa soendag og faa plass til bilen, eller maa man da evt parkere utenfor utstiller omraadet dersom man kommer etter aapning paa loerdag?? Eller er det fredags keld man maa komme. Jeg ville gjerne ha kommet en tur, men kan ikke hele helgen, soendag passer best. Og jeg vil gjerne vise frem bilen samtidig. Takk for forklaring, evt kanskje en link til regler ifra et tidligere GOL treff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roald Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Fant det naa, og det ser ut til kun aa vaere for medlemmer..... Da faar jeg og SEC'en bli hjemme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Fant det naa, og det ser ut til kun aa vaere for medlemmer..... Da faar jeg og SEC'en bli hjemme Hvor fant du ut den ifoen ?? Dette er åpnet for alle, medlemmer eller ikke. Eneste som kun er for medlemmer er selve landsmøtet (i ordets rette forstand), vi har nemlig årsmøte for hele landet samtidig hvor alt av saker, årsrapporter osv blir tatt opp, dette er lukket for MBE medlemmer. Resten av landstreffet er åpent for medlemmer og ikke medlemmer. Mer info vil komme straks i en engen tråd om landstreffet samt det vil bli publisert litt mer info rundt om på div fora.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roald Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Ut fra dette skjemaet saa ser det jaggu ikke bedre ut: http://mbentusiastklubb.no/machform/view.php?id=10 . Men ok, da er det bare aa ikke fylle ut medlems nr hvis man ikke er det. Men jeg faar vente til dere legger ut mer info, da jeg kunne tenkt meg aa komme innom kun en dag, og jeg vil gjerne da kunne stille ut bilen, og ikke parkere utenfor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roald Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Takk for info. Oppdaget at det var mulig med kun utstilling for loerdagen naar jeg klikket paa alternativene.... Det blir bra, gleder meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Ut fra dette skjemaet saa ser det jaggu ikke bedre ut: http://mbentusiastklubb.no/machform/view.php?id=10 . Men ok, da er det bare aa ikke fylle ut medlems nr hvis man ikke er det. Men jeg faar vente til dere legger ut mer info, da jeg kunne tenkt meg aa komme innom kun en dag, og jeg vil gjerne da kunne stille ut bilen, og ikke parkere utenfor... Hvis du flyter musa over feltet for medlemsnummer dukker det opp ett infofeldt til høyre som sier "Om du er medlem, skriv inn medlemsnummeret her!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Hei. Vi kan spesifisere bedre i påmeldingsskjemaet hvis det trengs. Skal sjekke litt mer på det. Treffet arrangeres av klubben, men som Thomas sier, så er det åpent for alle som ønsker å komme. Det er ganske mye jobb å arrangere parkeringen av så mange biler, så for at vi skal ha en best mulig oversikt, vil vi at flest mulig melder seg på på forhånd. Hvis man kun vil komme og være med på utstillingen, og ikke grillingen fredag eller festmiddagen lørdag, er det bare å velge det i skjemaet. Jeg har fått noe priser fra hotellet, men det var noe småendringer som skulle på plass. Så snart disse er bekreftet, lager jeg en "ordentlig" tråd med invitasjon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roald Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Skjemaet var litt vanskelig aa oppfatte, siden jeg ikke flyttet musa over alternativene. Men det staar jo stjerne der hvor man maa fylle inn, saa det var nok bare meg som var litt treg i oppfattelsen... Kom jo opp tekstboks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Idag var jeg å leverte noe møbler på Gol, å da stakk jeg sannelig innom Pers å bestillte leilighet. Kan melde om PERFEKT vær å MASSE teleskadet veg, slik det alltid er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts