Tor Olav Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Hvor lenge er det fri omreg etter siste betalte omreg avgift? ved eier skifte. Noen som har peiling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 2 måneder påskiltet. Leverer man f.eks. inn skiltene en måned etter omregistrering kan man vente så lenge man vil før man omregistrerer gratis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 ... og det er da SAMLET påskiltingstid som gjelder. Skiltene kan man altså ta ut og levere inn så mye man orker, så lenge samlet antall dager man har hatt dem ikke blir mer enn 60. Det er også sånn at hvis dag nr. 60 faller på en lørdag, og du leverer inn mandag, skal det være greit. Jeg benyttet meg av dette for noen år siden, da jeg hadde importert en henger jeg skulle selge igjen. Det var over 6500,- i omregavgift, så det var verdt noen ekstra turer opp og ned til tilsynet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Olav Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 takker for svar fant ut at eg var 5dager for seint ute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts