Jump to content

Landstreff 2006 ?

Recommended Posts

• Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Arne Snapa
Posted

Det blir på GOL siste helga i mai. Hvis ikke det har blitt noen forandringer som jeg ikke har fått med meg

Guest Bjørn Mohn
Posted

Informasjon om landstreff 2006, vil bli lagt ut rett over nyttår!

Guest Bengt E Jacobsen
Posted
Det blir på GOL siste helga i mai. Hvis ikke det har blitt noen forandringer som jeg ikke har fått med meg

Får bare gratulere offesielt med ny bil. Den blir garantert rå. :supz: :thumbright:

Guest Frank Osland
Posted
Jeg gleder meg SVÆRT til Gol 2006! Jeg blir jo bare HELT nødt til å være med dette året som nå står på trappene......!

Forøvrig' date=' Arne: Gratulerer så masse med ny :iroc: :cheers:[/quote']

Ser jo nesten ut som en må gratulere deg og med ny bil. Viss du har kjøpt Arne sin gamle da. Uansett en kjempeflott bil.

Guest Johan Stub
Posted

Hmm - S500L; Den gleder jeg meg til å se. Har skrekkkkkkkelig lyst på en slik.

Posted
Må se om ikke jeg kan klare å få ut enda mer av den...? Har (som jeg sa til Arne) skikkelig prestasjonsangst - må jo kjøre løpe videre på den nå! :)

Du kan jo prøve å gjøre den tilbake til orginalstand? :wink:

Guest Steinar Lindberg
Posted

HEEEYYYY!!!!! Arne!?

Kjøpt ny bil og greier du a.... :thumbright:

Får ta en tur snart og titte da... så får du se på min.. hehe.. :lol:

Gratulerer masse, Arne. :hello1:

Posted
Det blir på GOL siste helga i mai.
Fa..!!! Krasjer med F1-turen min til Monaco......... :evil:

Gratla med sjefsbil, Snapa! :P

• 2 weeks later...
Posted

Er det samme helg som gatebil på våler :D

Posted

Det blir nok det.... 26-28 mai

Posted

Det blir nok det.... 26-28 mai

Er ikke sikker på om jeg synes det er synd eller ikke. Gatebil på Våler har etter min mening vært det beste av Gatebil arrangementene, men heller ikke det har vært spesielt bra de siste årene.

Posted

Dumt at det krasjer med Gatebil, blir en prioriteringssak for mange da er jeg redd. Selv kommer jeg til Gol, er tross alt 3 andre gatebiltreff i løpet av året.

Posted

Enig i at Våler er det beste, der er alt på et plan og det er en skikkelig bane.

Hadde sett fram til Gol,men da det falt på samme dato blir det nok at den gjengen her drar til Våler i stedet.

Får spre litt kvalitet der å benytte seg av muligheten til å kjøre på bane.

Er utviklingen på Gol den samme som tidligere så merkes ikke fraværet til 10 persjoner med 190.

Blir nok noen 16v, EvoI og II, en brabus 190 og en eller annen ombygd bil, men disse er vel representert på Gol også.

Guest Cathrine
Posted

blir nok våler på meg og mercefanten da ja..er ikke bare gatebil,men hele festen på hotellet på elverum.. 25 (gale) bergensere og 1 østlending,på et dobbelt rom,full fest..trenger jeg si mer? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

er rett og slett bare et treff jeg ikke går glipp av,så blir nok ikke gol på meg

Guest Cathrine
Posted
Du trenger så absolutt å si mer, f.eks. romnummer :D[/quot

er du fra sogn? :lol:

Posted

Det var da fryktelig urutinert å ha landstreff samme helg som gatebil på Våler ... Har ikke klubben pleid å stille opp der?

Guest Cathrine
Posted
Det blir på GOL siste helga i mai.
Fa..!!! Krasjer med F1-turen min til Monaco......... :evil:

Gratla med sjefsbil' date=' Snapa! :P[/quote']

EG VIL VÆRE MED :D:D::D

Posted

Det var da fryktelig urutinert å ha landstreff samme helg som gatebil på Våler ... Har ikke klubben pleid å stille opp der?

Siste gangen vi var der med lokallaget så syntes jeg at:

- Vi ble behandlet dårlig. Det ble ikke delt ut noen pris i klassen beste Mercedes, fordi det i følge dommerene ikke var noen biler som var bra nok...

- Det er fortsatt en fyllefest.

Men har datoen blitt offentliggjort enda da?

Posted
blir nok våler på meg og mercefanten da ja..er ikke bare gatebil' date='men hele festen på hotellet på elverum.. 25 (gale) bergensere og 1 østlending,på et dobbelt rom,full fest..trenger jeg si mer? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

er rett og slett bare et treff jeg ikke går glipp av,så blir nok ikke gol på meg[/quote']

Jeg skjønner at du aldri har vært på landstreffet... (Hvis det er festen som er tungen på vektskålen altså.)

Guest Cathrine
Posted
blir nok våler på meg og mercefanten da ja..er ikke bare gatebil' date='men hele festen på hotellet på elverum.. 25 (gale) bergensere og 1 østlending,på et dobbelt rom,full fest..trenger jeg si mer? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

er rett og slett bare et treff jeg ikke går glipp av,så blir nok ikke gol på meg[/quote']

Jeg skjønner at du aldri har vært på landstreffet... (Hvis det er festen som er tungen på vektskålen altså.)

nejda,men eg har vært på våler,og vil det igjen..var dumt at det kræsjet,ellers hadde eg vært me

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...