Bjørn Vedø Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Her er det noe bilder av den... Beklager for noe dårlig bilde kvalitet... Foresten har ikke kommet langt enda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Så knallfin ut! Skal du ha luftfjøringer på denne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted February 2, 2012 Author Share Posted February 2, 2012 Så knallfin ut! Skal du ha luftfjøringer på denne? Med det første så blir det ikke luftfjær på denne. Blir nokk vanlig senking. Men har lyst på disse Loriser felgene (som R107 brukte) i 17". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Får man dem i 17"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 Får man dem i 17"? Har lagt ut denne linken før. Det er en kar her som lager felger fra 70-80 tallet til di aller fleste bilmerker. Og etter kundens ønske http://www.benzworld.org/forums/sale-wanted-trade-giveaway/1614246-special-wheels.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Sånn å forstå, kjør på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Synes den ser lakkert ut jeg, eller tar jeg feil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted February 14, 2012 Author Share Posted February 14, 2012 Synes den ser lakkert ut jeg, eller tar jeg feil? Joda den ble lakkert for tjaaa 5 årsiden trur jeg. I Polen. Den hva lyse-blå farge før den ble sort... Men noe plassa må jeg sveise. Under framskjermene og på torpedoveggen. Denne støymatta som sto der er noe dritt pga den hva bløtt heletiden slik at det rustet hull.... Og litt på kannalene, fram kant og bak kant. Må bytte alt av gummi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted June 14, 2013 Author Share Posted June 14, 2013 Har ikke gjort mye med denne enda.... Er det noen her inne som kan eller kjenner noen som kunne hjelpe meg med papir arbeid? Som kansje har del erfaring. Jeps, tenker på ombygging ja... Bor i Trøndelag og kan treffe mæ her inne eller på PM... Ellers ønsker jeg alle her inne GOD HÆLG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Hva skal du bygge om t il da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 Hva skal du bygge om t il da? Har skrevet en del på denne linken: http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=49952.0 Og har sånn ca alt klart hvordan jeg vil bygge og ha bilen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts