repvik Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Er det noen som kjenner til om det er noen ikke-DEFA batteriladere med DEFA-plugg å få tak i? Har en DEFA-lader, men det kan virke som den faktisk tapper batteriet istedet for å lade det, noe som jeg ikke setter nevneverdig pris på i sprengkulda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Det har de nesten garantert. Jeg har aldri sett vanlige ladere med defaplugg Den gamle laderen kan du vel måle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 2, 2012 Author Share Posted February 2, 2012 Det har de nesten garantert. Jeg har aldri sett vanlige ladere med defaplugg Muuulig. Men den motorvarmerdingsen med pumpe har også inngang for DEFA-plugg Den gamle laderen kan du vel måle? Det kan jeg nok. Men jeg har en tendens til å våkne opp til meldingen om at komfortfunksjoner er slått av... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Hva med å bare modde en gammel defakontakt slik at du kan sette på en lader der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts