Jump to content

Batterilader m/booster

LuckyDuck

Recommended Posts

Jeg trenger en batterilader til bilen, og jeg vil svært gjerne ha mulighet for booster i samme enheten.

NAF har denne http://butikk.naf.no/black--decker-batterilader-mbooster/product/53504

Er det noen som kjenner til denne, evt har forslag.

Jeg vil ha en som er grei til vedlikeholdslading(dersom mulig i kombinasjon med:) hjelpestart hvis bilen er tom for strøm en morgen.

Om dette blir gjordt med hjelp fra integrert batteri i laderen, eller såkalla lynlading på ett til to minutter med veggspenning er ikke så nøye.

Har en kjenning som kjøpte den BDen. Funka en halv gang så kom det ikke mer ut av den. Etterpå var den død!

Er litt spent på hvordan den jeg nettopp har kjøpt selv er. En Gyspack auto booster. Men jeg vet ikke om det er ladefunksjon i min.

vet du hvor mange amp denne leverer?

Mener det lyser 220A over hele fronten på den.

Den holder til f.eks. E280 med flatt batteri.

Det skal sies at det gjerne holder med 15-20 min med tilkoblet 7A c-tek før bilen kan startes. Jeg vet ikke hvorfor, men ser flere skryter av at bilen kan startes unormalt fort med c-tek tilkoblet.

Den BD'n er jo strengt tatt ikke en starthjelp, men en hurtiglader. Lite data oppgitt.