Jump to content

Nye hovedlykter til w210

Recommended Posts

Guest TorArne
Posted

Heisann!!

Jeg må bytte lyktene på w210'en min (pre-facelift).. Både lykteglass og reflektor er i dårlig stand..

Men hva bør man kjøpe? Utvalget er stort.. fra standard lykter fra Auto-trio eller Biltema til w211 lookalike saker med Xenon-teknikk fra ebay...

Noen som vet om et produkt som er bra? Jeg har egentlig ikke lyst på orginale lykter, siden jeg vet hvor dårlige de er... :( .. Og Xenon blir kanskje litt vel dyrt... hva med lykter med linse? Prosjekter-teknikk?

Hva med lyshøydejustering? Fungerer det med f.eks, Biltemas lykter? (jada, jada.. å kjøre med biltema-lykter er kanskje stigmatiserende, men jeg er faktisk veldig fornøyd med det meste jeg har kjøpt derfra... særlig med reservedeler! Men jeg har kanskje hatt flaks?? :) )

Hjertelig takk for evnt. svar!!!!

Med vennlig hilsen

Tor Arne

Posted

Hey.. Hør med Jørn (3,2 CDI AMG!) Han har kjøpt kule klarglass lykter på sin. Han vet sikkert hvor man kan få tak i slike lykter...

Posted

De uoriginale prosjektorlysene passer såvidt meg bekjent kun facelift-modeller? De er forøvrig av heller slett kvalitet, men men...

Xenonlamper kan du få for rundt 800€ for to, helt nye..

Guest E 220 CDI
Posted
Heisann!!

Jeg må bytte lyktene på w210'en min (pre-facelift).. Både lykteglass og reflektor er i dårlig stand..

Men hva bør man kjøpe? Utvalget er stort.. fra standard lykter fra Auto-trio eller Biltema til w211 lookalike saker med Xenon-teknikk fra ebay...

Med vennlig hilsen

Tor Arne

Har du sjekket sidene til vår svenske "venn" :roll: ... MBSCA-shopen

Han har (kan kanskje skaffe :? ) noen brukbare erstatninger.

Jeg har selv vurdert å bytte baklykter til noen diode-saker han har...røde/hvite, men jeg har jo lest en og annen tråd om

leveransene hans....... :axe:

Guest 3,2 CDI AMG!
Posted

Hei! Jeg har kjøpt mine klarglass linselys av Chris,som driver MB-Shopen.Hender det er litt lang leveringstid,men har alltid fått varene mine. Ser at Surf-Blau mener disse er av dårlig kvalitet!! :?: Med virket grunnlag uttaler du deg om dette?? Lyktene mine er helt greie,med fin passform!Men du har kanskje annen erfaring med slike lykter en meg?Mvh Jørn!

Guest 3,2 CDI AMG!
Posted

MB-Shopen har dessuten lykter til alle 210. Må bare velge årsmodell ved bestilling!

Guest 3,2 CDI AMG!
Posted

Ja,da så! :lol: Mvh Jørn! :wink:

Guest Chris mbsca
Posted

Jag har dom själv på min bil och kvalliten är helt perfekt... :wink: Vi gör allt för att få ner lev tiden detta år... :wink:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...