Guest TorArne Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 Hei! Fant en side som jeg tror flere her kan ha glede av... http://mb.braingears.com/ Webmasteren for den siden ønsker å sette opp speil av siden sin.. Er det noen her som har noen gb tilgjengelig på sin webserver? Med vennlig hilsenTor Arne
Guest 300TDT Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 Webmasteren for den siden ønsker å sette opp speil av siden sin.. Er det noen her som har noen gb tilgjengelig på sin webserver? Siden (og slike som den) er veldig bra og nyttig for de som ikke har disse repmanualene.Men jeg ville tenkt meg lenge om før jeg ville tilby serverplass for copyrightet materiale med MB-logo på... Ref. f.eks skjermdumper fra EPC/WIS på Mercefreaken og det styret det ble av en bagatell som det.
Guest TorArne Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 Enig med deg, Arne.. Jeg har lest litt på andre sider, og det ser ut som om den websiden er kopier av noen reperasjonscd'er som blir laget av mbusa... så jeg trekker tilbake spørsmålet om webplass.. Vil ikke lede noen ut i problemer... Tipper på at den siden forsvinner snart.. Hmm..... på tide med wget --mirror, med andre ord Med vennlig hilsenTor Arne
Guest 300TDT Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 på tide med wget --mirror' date=' med andre ord[/quote']DET kan nok være løsningen for de trengende ja.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now