Ingvar Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Lurer på en sak; lar det seg gjøre å kopiere nøklene til disse bilene? Tenker da på den type kopiering den lokale jernvarebutikken gjør i maskinen sin. Ser det finnes emner på Ebay, men mener å huske fra "før i tiden" at disse nøklene ikke lot seg kopiere uten videre. Noen som vet? (Ja, er fullstendig klar over at det går an å kjøpe nye nøkler hos Mercedes-forhandleren .) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Hvordan ser disse ut? sist jeg gjorde det, fikk jeg en kode av BOS som jeg tok med på Jernia. Kostet rundt 20 kroner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Jeg har da fått lagd nøkler til både 126 og 124 bil hos vanlig "nøkkelbutikk" Er det ikke bare å stikke innom en og høre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 I "gamle dager" var den type nøkkel meget spesielle og ikke alle hadde maskin som klarte kopiere slike nøkler, men i dag har vel alle slike? Jeg har iaff kopiert nøkler til mine 201 og 124 uten noe problem på nærmeste jernia butikk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvar Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 Takk for svar.Får ta meg en tur å høre hva de kan få til på den lokale jernvaren. Tenkte bare jeg skulle høre med "spesialistene" her inne først . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Mulig det er en selvfølge, men få dem til å lese av den originale nøkkelen digitalt. Da kan de finne koden, og lage en kopi utfra den. Da slipper du å få en "ferdigslitt" nøkkel. I mange tilfeller kan visstnok dette gjøre susen hvis man ikke får vridd rundt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts