Guest solargampen Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Sentrallåsen min har sviktet meg... det begynte nå i kulden... Jeg har undersøkt giveren i førerdøren, hatt ute vakumpumpen fra under baksetet... Er det noen som vet hvor mye strøm der skal være... greier bare å måle ca 7,4 V på ledningen til pumpen... skal det være 12V der?Er det et relè til denne pumpen?Noen som har peiling på feilsøking-måling av ledninger? Takker på forhånd.. Dag
Guest Robert.84 Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Har du sett om sikringen er iorden?
Guest solargampen Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Jada... den var det første jeg skiftet...
Guest norieier Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Hadde tidligere en W124 - 300 TDT er jeg kjøpte vedlikeholdsmanual på CD . Har nå ikke bilen lengre , men har CD'ene , så hvis du er interresert kan du få noen kopier via e-mail ( CD'ene er på 469/385 MB - blir lang nedlasting ) Send meg navn og adresse , så får du de i posten til selvkost . Disse er innformative og har hatt mye gleder av dem tidligere .Er du interresert send noen ord til : Parasan@online.no
Guest Asbjørn Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 Om du ikke har sjekket printkortet så ta og se litt nærmere på det.. På min hadde sikringen gått men en av diodene hadde ikke overlevd, litt brent var kortet også. Var vinter da den slutta og virke, kan være at kulden har gitt mr.sikring litt ekstra og den ikke gikk når den skulle.. Men uansett, så lodda jeg av og skifta den som var kaputt og så funka den..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now