Guest CE320 Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 124-bilene mine har bare airbag på førersiden.Noen som kjenner til hvor mye arbeid det er å ettermontere airbag på passasjersiden?Ser jo ut som en erstatter hanskerommet med airbaguniten,men hva med f.eks. styreunit?Bruker man den samme som til førersiden eller må man bytte til en som kan håndtere to airbager?Anyone?
Guest T-boy Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Hei, min 95 E220 har på passasjersiden, og den var varebil når jeg kjøpte den. Skulle ha barnesete foran og pellte derfor ut hele enheten så poden ikke skulle bli blåst i filler. Den satt i en bolt i midten undenifra, ganske lang, var festet i overkant av dashen. Husker ikke helt, men det var 8 eller 10 mm. Det er 2 tennsatser med en kabel til hver. Fikk lånt terminatorer (samme som peugeot) målte dem til 2 og 2.2 ohm for å lure styreenheten.Du kan jo begynne med å sjekke om det er samme dashen, at det er en mutter du kan bruke der. Evt delenummer?Hvis delenummer er lett tilgjengelig på styreenheten kan jeg lese av mitthvis du vil sammenligne? Den sitter under pasasjergulvet, i bøyen opp mot torpedoveggen hos meg ihvertfall.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now