Arne Henriksen Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Her ser dere det nye arbeidsredskapet mitt - bursdagspresang fra kona. Trådløs optisk, med lader og lys foran & bak. Kjekk sak eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Du har snill kone du..... Måtte du ønske deg en sånn, eller tenkte hun selv? Fin mus ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Xenonlys på en sånn gammal bil? Det MÅ være ettermontert, og må da blende operatøren noe grusomt? Ser for meg at det blir ganske håpløst å gjøre noe i mørket heretter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 Måtte du ønske deg en sånn, eller tenkte hun selv? Måtte hinte litt men det er lenge siden så jeg hadde beint glemt det nå... http://www.mercedes-benz-classic-store.com/Computer-Mouse-300-SL.htm?websale7=classic-store;English&pi=B66055563 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 Xenonlys på en sånn gammal bil? Det MÅ være ettermontert, og må da blende operatøren noe grusomt? Du skal bare innrømme at du er skrekkelig misunnelig, og dessuten lyser xenonlampene FRA operatøren når man handler denne greia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Må ærlig innrøme at jeg leste topicen LITT feil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Må ærlig innrøme at jeg leste topicen LITT feil Jeg også, tenkte som så att det var da ikke noe spesielt med ny mus, men ble mer spesielt når han hadde fått ny mus av kona hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Xenonlys på en sånn gammal bil? Det MÅ være ettermontert, og må da blende operatøren noe grusomt? Du skal bare innrømme at du er skrekkelig misunnelig, og dessuten lyser xenonlampene FRA operatøren når man handler denne greia. Blender motgående, altså? Misunnelig, nei ... Neida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 ...Jeg også, tenkte som så att det var da ikke noe spesielt med ny mus, men ble mer spesielt når han hadde fått ny mus av kona hehe Er forsåvidt fornøyd når jeg får mus av kona på bursdagen jeg. Og resten av året. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 ...Jeg også, tenkte som så att det var da ikke noe spesielt med ny mus, men ble mer spesielt når han hadde fått ny mus av kona hehe Er forsåvidt fornøyd når jeg får mus av kona på bursdagen jeg. Og resten av året. Joa, men må da være ekstra når den er "ny" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted January 30, 2012 Author Share Posted January 30, 2012 Joa, men må da være ekstra når den er "ny" :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts