Jump to content

jfg88: 2,6 90mod - Evighetsprosjekt 3.0-12v


jfg88

Recommended Posts

"Gøy når det går. Dyrt når det står"

 

"Eg æ på minus i pluss bank, kjøleskåpet mitt æ lens, men inni garagen, der stend der ein Mercedes Benz." E-76 - På - i + Bank

 

Ho er ein svart (199) 2,6-12 90mod, som snart runder 250'km.

 

Ho framstår som meget fin, men har problemer med girkassa. Går rett og slett ikkje frammover! Ho har au problemer med å holde motoren i gang, noe som må finnas ut av.

 

Måle for bilen er å få den te å gå frammover i første omgang. Etterhvert vil jeg ha den te å gå bedre, men turbo er uaktuelt!

 

Beklager skyggen, men 17:55 (objektive) skygger..

_DSC0083.jpg

_DSC0080.jpg

_DSC0073.jpg

_DSC0077.jpg

 

VIN WDB2010291A575987

Model 190 E 2.6 AUSTRALIA

Chassis 2010291A575987

Engine 103942 12 049245

Transmission 722409 02 945170

Order 0 0 226 05193

Delivery date 06.07.90

Dealer Munich branch (226)

Interior cloth grey (068)

Paint

199 metallic blue-black (с 01.01.1983)

Options

260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)

261 elimination of model designation V12 (с 01.11.1973)

412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)

420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)

537 mechanically operated antenna and front loudspeaker - without radio set (с 01.10.1989)

583 electric window lifters (front doors) (с 01.04.1970)

620 emission control system

vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

812 rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974)

915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988)

 

 

Oppdatering:

 

Når blei det bytta filter sist gang...(?)

 

Bilde014.jpg

 

Beklager dårlige bilder... Den syke arbeidstellefonen min er heilt rå te å ta brae bilder! -NOT

 

 

Oppdatering:

 

Bytte av girkassa:

Picture009.jpg

Picture007.jpg

Picture011.jpg

Picture005.jpg

Picture012.jpg

 

 

Oppdatering:

 

Det tokk 34min å løfte opp og skru alle boltene mellon kassa og mottoren. + alt ana puslejobb som tokk mye meire tid enn forventa!

 

 

Picture015.jpg

Picture013.jpg

 

Måtte skifte viftereim, så radiatoren måtte av igjen..

 

Picture016.jpg

 

 

Oppdatering 21/01-10

 

Speil speil på vegger den, hvem er den mest irriterte her?

 

Sto opp i 9 tia i dag, heiv i meg noen skiver og satt kursen ut i garasjen med ein voldsom arbeidsløst! Demonterte bunnpanna på kassa, skifta filter, satt på ny pakning, skrudde fint i krøss som jeg hadde blitt fortalt.Spiste litt formidags mat får å holde koken oppe. Monterte mellomaksling (det var ikkje noen kul jobb). Fikk satt på varmesjolle te eksosen. Spiste litt midag, mens jeg satt å tenkte på åssen jeg skulle gå fram videre. Alt gikk som det skulle :) Satt i radiatoren, på med fangeren og hjula forran. Fikk knota te manifoil og eksosanlegg. Nå er det bare å fylle kjøleveske og girkasse olje, så er alt klart for å spake i veg :D Stakk te ein kammerat som hadde liggene to vinterhjul med greit mønster, og plutselig var de bytta på bilen ;) Kjøleveska er bare å fylle på, så det er ikkje stort som kan gå galt der, men girkasse olja, den kan det være litt meire tull med.

 

Jeg helte i 3l, starta opp bilen, neida, den var jo tom for strøm. Fikk tatt av baterie i bilen te naboen, starta opp bilen min i 3-4sek, stoppa bilen, kikka under å såg att det var tørt. Var litt fornøyd med meg sjøl, så jeg fylte på 3 laaaaange litere te (bruker ikkje noe særlig med tid når all olja ska ned i peilepinnehøle  :shock: Etter 5,5l suns jeg det rant rimelig treikt i treften. Tokk meg ein tur nerr på kne før jeg skulle starte opp bilen å "fylle" gira med olja. Fyda, det var ikkje akkuratt tørt på gølve  :evil: Fikk hivi under noe avispapir før jeg jekka opp bilen, å etterstramma litt te. Det slutta å renne, så jeg tokk ned bilen å fylte på litt meire olje, tenkte jeg måtte kompansere for det som lå på gølve! Etter jeg hadde "kompansert", rente det au ut. Overfrustrerte meg sente ein fortvila melding te Arnt, å lurte på hva jeg kunne gjøre nå? Fant ut at det bare var å tappe ut olja og fylle det på nytt, men nå skulle jeg starte og gire litt før jeg fylte på de siste literane. Jeg tappa ut 4l av bunnpappa, fylte på 2l+ og starta bil. Satt den i R,N,D,3,2,3,D,N,R og P, Fylte på resten av olja jeg hadde tappa ut av bunnpanna og starta bilen, hadde den i "P" og peila. Oljenivåe var litt i overkant, og det lakk ikkje olje under bilen ;) Yess! Nå er det bare å få hivi av seg varmedressen og få med seg litt ekstra kjøleveske og olje! Mottoren sveiv veldig fint, jeg satt bilen i "R" og rygga 2-3m ut, der stoppa bilen  :twisted:  HELVETTE!! Nå står bilen halveis i garasjen og ute i snøvære, eigeren er fortvila og uten gode forslag.

 

Sånn ser det ut uten bunnpanne.

_DSC0031.jpg

 

Ny dag:

 

Det er tørt på gøve i dag :) åh hvor deilig det er!

 

Te nå vil ho ikkje starte i det heiletatt.. Kinna og kinna, men det mangler noe. Har skrud av tennpluggene. Alle var like svarte, om det har noen betydning.

 

_DSC0152.jpg

_DSC0153.jpg

 

Jeg pussa vekk soten og satt de inn igjen. Bilen starta og gikk greit på tumgang ettersom jeg kunne høre.. Når jeg rusa ho opp på 2-3k omdreininger, noe som tokk litt tid, virka ho ikkje noe villig te det. Jeg rusa ho opp noen ganger te uten at det hjalp. Sjekka olja i kassa. Når jeg satt meg inn igjen for å ruse enda litt te, bare stoppa ho akkuratt som i går + at ho ikkje ville starte igjen. Tennpluggene er skrudd opp igjen og nå er de 3 fremste sota og tørre, mens de 3 bakre er sota og fuktige.

 

 

Lambda'n var ikkje tekoblet..  Har starta og hørt på mottoren te naboenes forergelse, men det er ikkje dét som er probleme. Nå starter den og legger seg på på 1k rpm. Når jeg ruser den opp på 5k rpm lugger den bittelittegrann i starten også øker den jevnt (som vanelig). Når jeg slepper gassen fra 5k rpm, synker turtalle jevnt te rundt 2k-1,5k rpm, derifra endrer den farta med å gå mye seinere.

 

Noen timer seinere:

 

Ska jeg fortsette å starte ho nå, må jeg snart ut med nabovarsel  :P

 

Jeg fant jeg fant! Det går to slanger fra girkassa. Den eine av de går inn på ein boks rett over luftfilterboksen, og så videre inn på noen gule ventiler? Den gummi slangen som går inn på den gule saken var sprekt + at det var ein på den andre gule saken som au var sprekt. Jeg hadde de liggans fra ein delebil, så det var bare å skifte. Tokk ein tur bort te nabon å snudde.. 100m? Tørte ikkje lenger :roll:

 

-Bilen starter å i bynelsen litter turtalle på 0,8k rpm. Etter 1-2min kveler den seg nesten 3 ganger (den første nesten, den andre hvertfall nesten og den trea da kunne jeg ikkje skjønne at den klarte å komme seg igjen). Når motoren var ferdig med å jage de 3 gangene la den seg fint opp på 1,4k rpm (da har jeg ikkje tørtsa gasse ein einaste gang).

 

Ny dag:

 

Sjekka CO i dag, den var på 50... Det er jo topp! Men jeg ser jo etter noe å kunne forbedre..

 

Når det ser sånn ut som dette er det nok ein god idé å pelle det opp å sjå åssen det ser ut inne.

 

IMG_0006.jpg

IMG_0005.jpg

IMG_0008.jpg

 

 

Yes, her er det noe galt  :mrgreen:  Ikkje så veldig mye, men hjelper det og ikkje ha de sprekkane der må man væra fornøyd  :P

 

IMG_0009.jpg

 

Ny belg gjorde susen!

 

 

Oppdatering:

 

Eit bilde av bilen med ryki registerkjede. (190'n i kjent positur) Bytta fra 2,6liter til 3,0-12v:

Bilde0002.jpg

 

 

Oppdatering:

 

Blei stoppa av ein aspirant i fjor sommer. Han meinte bilen var trimma! Den bråker for mye, kommer det fra dusten!  :eh:  Måtte av med sota baklykter, de var ikkje lovlige selv om de er CE-merka  :-o  Og hjula, ja "de er det feil innpress på", og det hadde han heilt rett i  :lol:

Bilde0003.jpg

 

 

Oppdatering:

 

NEI! Seriøst, kan ikkje ha den sånn. Jeg må nødt te å ha fått feil fjærer forran, kan ikkje skjønne noe ana!

 

Picture002.jpg

 

For ein camber! Grader går feil vei  :rollyeys:

 

Picture003.jpg

 

Beklager dårlige bilder.

 

 

Oppdatering:

 

Her har vi fjæra som er synderen:

Bilde0048.jpg

 

Det blei ein smule bedre med å bytte til denne:

Bilde0049.jpg

 

Da gikk jeg fra dette:

Bilde0036.jpg

 

...til dette:

Bilde0052.gif

 

 

Oppdatering 17/5-11:

 

_DSC0673.jpg

 

_DSC0678.jpg

 

_DSC0679.jpg

 

_DSC0675.jpg

 

 

Oppdatering:

 

Etter ein tur i Bø-gata, trengte jeg litt hjelp med å komme meg heim igjen:

Bilde0084.jpg

 

Kan ikkje skjønne hva jeg gjore galt i Bø-gata, sia det blei sånn som dette:

Bilde018.jpg

 

Vel, vel, drivakselen må byttes ut! Det var ikkje like lettvindt å bytte på høgre sia, som på venstre. Måtte til å ta ned eksos og bærebru:

Bilde0088.jpg

 

 

Oppdatering:

 

Hadde litt rust i jekkfestene som måtte bli tatt:

Bilde0108.jpg

 

Det var greit å ta antennehøle mens vi var i gang:

Bilde0109.jpg

 

Her er noen (dårlige) bilder av det som blir gjort på bilen om dagen:

Bilde0105.jpg

Bilde0107.jpg

Bilde0106.jpg

 

 

Oppdatering 24/1-12:

 

Her står "2,3'n" i godt selskap med ein BMW M5 3,8l på 340hk. Kunne altids hatt ein sånn motor i Merca au :D

DSC_0103.jpg

DSC_0130.jpg

 

Litt bilder av åssen det ser ut inne i buen:

DSC_0122.jpg

DSC_0124.jpg

DSC_0123.jpg

 

Kan bli spennende å sjå åssen hjul som ska kunne fylle ut dessa hjulbuane:

DSC_0111.jpg

DSC_0131.jpg

DSC_0132.jpg

DSC_0117.jpg

 

SEC-panser:

DSC_0110.jpg

 

Montering av bredding på bakdøra:

DSC_0113.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Oppdatering:

 

Fikk ut bilen for omtrent to uker sia. Det hjelper seg nå -begynner faktisk å sjå heil ut etter ein lang vinter.

 

0034.jpg

 

IMG0038.jpg

 

IMG0036.jpg

 

IMG0037.jpg

 

Må få gjort noe med lyktene som er synelig i mellon grillen! ...eller sette på org panser igjen. Det blei ikkje heil sånn som jeg hadde tenkt med det pansere..

 

Venter på spacere og dekk om dagen. Ska opp på 225/45-17 isteden for 215/40-17 som jeg har på nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Oppdatering fra i sommer:

Hva skulle ein gjort uten EU-kontroll? -det hadde blitt kjedelig! Endelig ferdig med alt de fant på første kontrollen. Ska ringe verkstede i morra å bestille time -håper de kan ta det fort, fordi jeg har ein sak med BT angåans senkesette mitt.

 

Endelig på med godfelgene. Suns det blei rimelig rått altså  :lolno: ...eller ikkje!!

 

IMG_1513.jpg

 

IMG_1512.jpg

 

IMG_1511.jpg

 

Da var det gjort. Bilen blei godkjent uten noen bemerkninger 

 

Venta i 4min før jeg kom inn. Han studerte papirene og fjærene før han tok ein prøvetur rundt bygge. Måtte opp på to klosser for å sjå at den ikkje subber. Kom bare opp på klossen forran, for den bak var akkuratt så høg at jeg kom te å slå skjørta nå jeg skulle kjøre ned igjen -men det er ikkje noe subbing bak med de hjulbuene som er heisa så mye på sia av bilen! Når me hadde sjekka alt, gikk han inn på kontore mens jeg satt i resepsjonen å glodde. Jeg kom plutselig på at ein eigerhistorikk hadde vært moro å ha, så jeg gikk bor te ei koselig -jeg nevner det igjen KOSELIG dame på Biltilsyne  som gjerne kunne skrive ut det te meg.  For ein sørvis! Når kontroløren var ferdig, var det bare for den koselige dama å føre det inn i systeme. I Skien har jeg tidligare prøvd å få vognkorte på nynors, noe dei seier er umulig.. Men på Notodde er ikkje detta noe problem  Ho kryssa av og skreiv ut ein midlertidig kjøretilatelse te meg. Er ikkje ofte jeg kommer smilans ut fra BT, men i dag skjedde det! All aplau te de  Når det gjelder stylinga, hadde han ikkje tid i dag sia han var aleine på verkstede, men det var bare å bestille time te ein ana gang. Imellomtia verka det på han at det bare var å kjøre.

 

Litt bilder fra årets finaste sommerdag:

 

IMG_1535.jpg

 

IMG_1542.jpg

 

IMG_1560.jpg

 

 

Hjulvinkler jeg kjører med:

 

Forran:

Camber = -1°35'

Caster = 11°26'

Spissing = 0°08'

Total spissing = 0°16'

Rett fram-stilling = 0°00'

 

Bak:

Camber = -1°33'

Spissing = 0°08'

Total spissing = 0°16

Akselvinkel = 0°00'

 

Det blei valgt eit 201.036 Evolution 1/2 oppsett. Casteren er litt over orginalt.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Har satt igang med å bytte ut automatkassa te ein 5trin manuellkasse fra ein 190E 2,3sportline, 90mod.

 

Jeg har ein delebil jeg plukker av, så alt jeg trenger burde væra her untatt svinghjulet. Det har jeg kjøpt av ein kar her inne. Svinghjule er enkeltmasse, så nå står jeg litt fast. Jeg har tatt noen mål av åssen kubben kommer i forhold te huse på girkassa, og åssen lagerhuse står i forhold te huse på motoren.

 

Girkasse_poblemer_zps0a94a33a.png

(Det blåde er eit lager)

 

Håper tegninga er forstårlig.

 

Regner med at andre har vært borti denna lille problemstillinga, så åssen har dere løst dette probleme?

Link to comment
Share on other sites

Spesielt og tøft med sjalusi på 201 :-) hvor har du fått tak i denne?

 

Takk. Det har vært mye omdiskutert.

 

Det var ein kar på MB190Klubben som hadde kjøpt ein bil med det. Så når han skulle selge bilen, fikk jeg omsider kjøpt det.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Oppdatering

 

Får vel legge ut litt bilder av girkasseombygginga som skjer om dagen.

 

Det begynte sånn ein kveld. Relativt ryddig i garasjen enn så lenge.

DSCN0398_zps244e5f9c.jpg

 

Trengte litt bedre plass for å ta ut girvelgeren.

DSCN0417_zps639413cd.jpg

 

Pedal til automat.

DSCN0421_zps49154400.jpg

 

Sånn ser det ut når det ikkje er noe pedaler i bilen.

DSCN0423_zpscbfe9af8.jpg

 

Detta er pedalene som skal inn.

DSCN0419_zps2d5b4948.jpg

 

Lakka speil gjør seg. Spesielt når de gamle var rustene!

DSCN0424_zps5ff18d22.jpg

 

Men har eigentlig eit ønske om å få dissa montert. DTM-speil.

DSCN0412_zpsf17ffd62.jpg

 

Tappe ut olje av kassa.

DSCN0400_zps8891c47f.jpg

 

Skru av mellomaksel.

DSCN0401_zps06b370a1.jpg

 

Skru av bolter rundt motor og girkasse.

DSCN0405_zpsc3ad4199.jpg

 

"Ny" manuellkasse.

DSCN0409_zps0ccc77c0.jpg

 

"Nytt" enkeltmasse svinghjul til M103 som ikkje passer girkassa.

DSCN0411_zpsa9b5f968.jpg

 

Flytte baterie bak i bilen.

DSCN0399_zps4a1e21ab.jpg

 

Sånn ser det ut nå, før ting skal settes isammens igjen.

DSCN0420_zps37f82ad4.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I slutten av januar sendte jeg inn søknad om å kunne montere halvbur i bilen.

 

Nå omsider fikk jeg svar fra BT. Må innrømme at jeg ikkje blei heilt klok på svare.

 

"Trafikkstasjonens vurdering

Innmontering av sikkerhetsbur eller halv-bur kan vi ikke godkjenne. Vegdirektoratet har presisert i et internt notat fra 13.desember 2007 og senere klagesak at halv-bur ikke kan godkjennes i biler som er førstegangs registrert etter 1. januar 1971. Denne saken er også tatt opp med SFOOR pr. telefon. Svaret som blir gitt er: <<Slik regelverket er i dag, kan slike halv-bur ikke godkjennes>>.

 

Konklusjon

Med bakgrunn i ovennevnte finner vi å kunne godkjenne innmontering av halv-bur i bilen."

Sitat av brev fra BT.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Natt til 1.mai, var jeg på Am.car treff med Tyskeren -lite smart!

 

IMG_0491_zpsefd40aa1.jpg

 

IMG_0490_zps37f3625d.jpg

 

IMG_0492_zpse57d8786.jpg

 

Like før bilene skulle begynne å slure, lurer spikeren på om det er noen som eiger den blå Mercedes 190 som står litt på sia av parkeringa? -Det hadde seg nemelig sånn at det hadde løpt ett rådyr i den bilen (og alle lo). Viltnemda var på plassen å tok liva av og henta dyre. Før jeg rakk å gå opp til bilen, var Viltnemda alerede dratt. Jeg fikk snakka med vakta som hadde skjert av trupen på dyre, og som hadde sett episoden. Han sa det hadde kommet eit dyr løpene ut av skogen og rett inn i sia på bilen min. Han trudde det måtte ha blitt skremt av alt bråde etter bilene.

 

På onsdagen ringte jeg politie for å høre om de hadde vært i kontakt med Viltnemda, eller om det var ein sak på registreringsnr mitt. Det var det ikkje, men jeg fikk eit nr til ein som kanskje kjente til sånne saker. Etter litt videreføringer imellom noen personer, fikk jeg omsider tak i ein som hadde hørt om "ulykka". Han hadde ikkje rekt å ta telefonen når vakta hadde ringt kveldin før, men hadde kjenskap til skaen etter å ha snakka med personen som henta dyre. Han sa jeg skulle ringe forsikringselskape mitt å høre med de. Det var vanelig at forsikringa dekte sånt når Viltnemda hadde vært inne i bilde.

 

På torsdagen ringte jeg forsikringselskape mitt å sa det hadde skjedd eit uhell med bilen, mens den sto parkert. Fordi jeg ikkje har full kasko på bilen, ville de ikkje dekke noe, sia det bare er brann og tyveri de kom til å dekke. Om jeg hadde hatt full kanskje, måtte jeg betalt eigenandelen og fått tap på forsikringsbonusen. Hva betaler jeg forsikring for, om dekkan ikkje dekker tilfeller der ein bil blir ødelagt av andre, mens den står parkert? -bare brann og tyveri, sa ho. Grett sa jeg, da har det bryti seg inn noen i bilen min!! Ho gikk ikkje med på det, og la på...

Link to comment
Share on other sites

Natt til 1.mai, var jeg på Am.car treff med Tyskeren -lite smart!

 

IMG_0491_zpsefd40aa1.jpg

 

IMG_0490_zps37f3625d.jpg

 

IMG_0492_zpse57d8786.jpg

 

Like før bilene skulle begynne å slure, lurer spikeren på om det er noen som eiger den blå Mercedes 190 som står litt på sia av parkeringa? -Det hadde seg nemelig sånn at det hadde løpt ett rådyr i den bilen (og alle lo). Viltnemda var på plassen å tok liva av og henta dyre. Før jeg rakk å gå opp til bilen, var Viltnemda alerede dratt. Jeg fikk snakka med vakta som hadde skjert av trupen på dyre, og som hadde sett episoden. Han sa det hadde kommet eit dyr løpene ut av skogen og rett inn i sia på bilen min. Han trudde det måtte ha blitt skremt av alt bråde etter bilene.

 

På onsdagen ringte jeg politie for å høre om de hadde vært i kontakt med Viltnemda, eller om det var ein sak på registreringsnr mitt. Det var det ikkje, men jeg fikk eit nr til ein som kanskje kjente til sånne saker. Etter litt videreføringer imellom noen personer, fikk jeg omsider tak i ein som hadde hørt om "ulykka". Han hadde ikkje rekt å ta telefonen når vakta hadde ringt kveldin før, men hadde kjenskap til skaen etter å ha snakka med personen som henta dyre. Han sa jeg skulle ringe forsikringselskape mitt å høre med de. Det var vanelig at forsikringa dekte sånt når Viltnemda hadde vært inne i bilde.

 

På torsdagen ringte jeg forsikringselskape mitt å sa det hadde skjedd eit uhell med bilen, mens den sto parkert. Fordi jeg ikkje har full kasko på bilen, ville de ikkje dekke noe, sia det bare er brann og tyveri de kom til å dekke. Om jeg hadde hatt full kanskje, måtte jeg betalt eigenandelen og fått tap på forsikringsbonusen. Hva betaler jeg forsikring for, om dekkan ikkje dekker tilfeller der ein bil blir ødelagt av andre, mens den står parkert? -bare brann og tyveri, sa ho. Grett sa jeg, da har det bryti seg inn noen i bilen min!! Ho gikk ikkje med på det, og la på...

Link to comment
Share on other sites

Et rådyr hadde løpt inn i bilen...

 

Hvilken framdrift hadde kreket som klarte å lage DEN bulken? Raketter? Greit, jeg ser blodpølen, men? Et sånt veier vel max. 30 kilo?

 

Hvor ville en annen bil havnet hvis den kjørte på deg fra siden? På andre siden?

Link to comment
Share on other sites

Et rådyr hadde løpt inn i bilen...

 

Hvilken framdrift hadde kreket som klarte å lage DEN bulken? Raketter? Greit, jeg ser blodpølen, men? Et sånt veier vel max. 30 kilo?

 

Hvor ville en annen bil havnet hvis den kjørte på deg fra siden? På andre siden?

Link to comment
Share on other sites

Et rådyr hadde løpt inn i bilen...

 

Hvilken framdrift hadde kreket som klarte å lage DEN bulken? Raketter? Greit, jeg ser blodpølen, men? Et sånt veier vel max. 30 kilo?

 

Hvor ville en annen bil havnet hvis den kjørte på deg fra siden? På andre siden?

 

Hehe  :P Ein kan tru den har hatt frat når bilane rundt starter V8'erene på frieksos. Skjønner at du er skeptisk angående trafikksikkerheten. Nå var det heldigvis bare platene i døra som blei skada. Ingen stolper.

Link to comment
Share on other sites

Et rådyr hadde løpt inn i bilen...

 

Hvilken framdrift hadde kreket som klarte å lage DEN bulken? Raketter? Greit, jeg ser blodpølen, men? Et sånt veier vel max. 30 kilo?

 

Hvor ville en annen bil havnet hvis den kjørte på deg fra siden? På andre siden?

 

Hehe  :P Ein kan tru den har hatt frat når bilane rundt starter V8'erene på frieksos. Skjønner at du er skeptisk angående trafikksikkerheten. Nå var det heldigvis bare platene i døra som blei skada. Ingen stolper.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har de siste 2dagene tatt ut seter, matte og midkonsoll for å få vekk isolasjonen som ligger på gølve under førersete, passasjersete og baksete + tunellen. Detta veide 6,6kg. Gjorde også eit innrykk i diverse ekstrautstyr om låg å tok opp plass og laga kaos. Sentrallås med komplett vakumsystem, kablene til el.rutene, justeringa til speilen på h.side og justeringsbryteren til høgtalerane forran og bak.

 

DSCN0655_zps2c24035a.jpg

DSCN0659_zps95c379ac.jpg

DSCN0663_zpsbe4c8a30.jpg

 

DSCN0670_zps45f28c0f.jpg

 

Ekstrautstyr selges. Ferdig pakka. El.nett til el.ruter, vakumpumpe og justering av speil og sterioanlegg. Slanger til sentrallås og vakumpumpe.

DSCN0673_zps93b45e57.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...