_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Når blir båndet klippet over for den nye forsiden? All skryt til di av dere som ordner med den. Ser fabelaktig ut! Di annsvarlige der trenger virkelig skryt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Når blir båndet klippet over for den nye forsiden? All skryt til di av dere som ordner med den. Ser fabelaktig ut! Di annsvarlige der trenger virkelig skryt! Det er litt arbeid som gjenstår, som jeg må ta meg av. Forumet skal både flyttes og oppgraderes, og det skal endres en god del innstillinger i samme slengen, og aller helst skal det fungere sånn noenlunde når jeg er ferdig også. Det er også et par andre spennende nyheter rundt hjørnet Det var bare det med å finne ledig tid imellom jobb, kone, barn, bil og andre prosjekter Utseende og innhold på forsiden er besørget av web-ansvarlig MBKenneth. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts