Jump to content

Våren er over oss!

Liker dere våren?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Nå er endelig mai igang, og vi går inn den mest spennende delen av året (på denne siden av juni) Og i den forbindelse vil jeg bare minne alle i Bergensområdet på å få fingeren ut og treffe likesinnede! 8)

Mandager kl. 18.30 og utover på Roalds Kro i Åsane!

Jeg for min del har begynt å forberede meg til sommeren med å spandere på nye fjærer på bilen..Deilig følelse nå når de er montert!

Kjøpte 35mm HR senkesett hos Autoteile. Forøvrig var fjærene i en morsom gulfarge! hehe.

hvor mange farger finnes det på fjærer i senkesett egentlig? vet om minst 3 rød, grønn, gul...Er det noen fargekoding på disse som sier om de er comfy eller sportslig?

BTW originale fjærklemmer er gøy!!

Ellers kan det vel nevnes at torsdag 29 mai er det vårmønstring her i Bergen! oppfordrer alle til å komme! både fra Bergen og omegn!

Vi har fått satt av 15 plasser til oss! men vi må være tidlig ute for å unngå at de forsvinner! (og for at vi skal kunne snike til oss flere plasser! :wink: )

Skulle noen lure på noe så er det bare å ta kontakt!

Mvh

Eivind Soltvedt

Bergen

91635675

Guest ///AMG power
Posted

gleder meg til sommern ass

Guest Michael Nielsen
Posted

Vår? Jeg kikker ut av vinduet og ser reine snøstormen. Ekebergsletta er hvit som midt i januar. Argh! JEG HATER SNØ!!!

:evil:

Guest Johan Stub
Posted

Dette er ikke noe cabriolet vær! Det er i slike øyeblikk det gjelder å være sterk i troen og huske på påsketuren til Tyskland og Holland.

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Avogtil er jeg så j*vlig glad for at jeg bor på vestlandet!

Bare så dere vet det: Her er det grønt :!: :!:

ES

Guest Michael Nielsen
Posted
Avogtil er jeg så j*vlig glad for at jeg bor på vestlandet!

Bare så dere vet det: Her er det grønt :!: :!:

Schmellapårei :D

Heldigvis smelter det bra unna her nå. Var i Krsand på torsdag - knallvær og nesten sommerlig.

Guest kodvaag
Posted

Her i Kristiansand erdet alltid bra vær!!!

Hvorfor tror du jeg sitter inne med pc'en i stedet for å jobbe i hagen?

Styrtregner nå... :oops:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...