CHARLIE Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Kanskje litt artig å vite hva de forskjellige medlemmene her inne jobber med til daglig Jeg jobber som kjent som butikksjef på Dekk1 Forus og stortrives http://www.dekk1.no/finn-butikk/rogaland/dekk-forus-stavanger/ Er alltid gøy å kunne hjelpe medlemmer med gode priser på dekk og felger. Er bare å ta kontakt, uansett hvor i landet du bor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 jeg driver med drift av serverløsninger og oppsett av nettverk for kunder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jeg er radio reparatør, på bilstereo avdelingen på BEMA (grossist av bildeler) i Grimstad. Har også drift ansvar for datanettverk og er ressurs person i mange tekniske saker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jobber som varehussjef Bohus Møbelhuset Gol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jeg jobber med transportadministrasjon, hvis man kan kalle det det. Sitter med support, utvikling, idémyldring osv med et datasystem som tar seg av utskrift av merkelapper og overføring av transportdata mellom avsenderkunde, transportør, og til en viss grad mottaker av varene. Jobben er 15 mil unna, så jeg er så heldig og ha hjemmekontor 4 dager i uka (må dessverre jobbe ganske mye for det, selv om det ikke alltid ser sånn ut her på forumet). Vi er ikke så store ennå, men vokser fort, har fornøyde kunder, og prøver å utfordre konkurrentene som best vi kan. www.axiafrakt.no (så mye for reklamen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...