Jump to content

Hva jobber vi her inne med til daglig??

Recommended Posts

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Jeg jobber med transportadministrasjon, hvis man kan kalle det det. Sitter med support, utvikling, idémyldring osv med et datasystem som tar seg av utskrift av merkelapper og overføring av transportdata mellom avsenderkunde, transportør, og til en viss grad mottaker av varene. Jobben er 15 mil unna, så jeg er så heldig og ha hjemmekontor 4 dager i uka (må dessverre jobbe ganske mye for det, selv om det ikke alltid ser sånn ut her på forumet).

Vi er ikke så store ennå, men vokser fort, har fornøyde kunder, og prøver å utfordre konkurrentene som best vi kan.

www.axiafrakt.no

(så mye for reklamen)

Posted

Er skoleelev ved Ålesund Videregående Skole, går vanlig studiespeisialisering (les: allmenn).

Jobber i tillegg på MIX Skateflua i helgene, der alle pengene jeg tjener går til den første Mercedes'en min!!  :D :D

Posted

Hei jeg er rørlegger i Nærbø Rør og Elektro og jeg bor vel 5 min fra jobben heldigvis, denne plassen ligger ca 50 km sør for stavanger.

Har og fagbrev som sveiser ,jobbet tildigere ved Aker Kværner Egersund.

Holder og på med mesterbrevet så det tar litt tid så merca får vente med oppfiksingen 8)

Posted

Jobber i tillegg på MIX Skateflua i helgene, der alle pengene jeg tjener går til den første Mercedes'en min!!  :D :D

Like ved Norlines?

Norlines ligger vell noen metre lenger ute (hurtigrutekaia) men, ja det er i nærheten!  :D :D

Posted

Hei jeg er rørlegger i Nærbø Rør og Elektro og jeg bor vel 5 min fra jobben heldigvis, denne plassen ligger ca 50 km sør for stavanger.

...Og er ikke fullt så langt fra meg.

Jeg burde kalle meg for jernkjeve eller lignende siden jeg kjører ut armeringsjern for en jern-grosist på Jæren/Klepp st.

(Plutselig kan jeg bli sjåfør for Linjegods igjen også :P )

Posted

Går videre på Høgskulen i Telemark (Porsgrunn) ingeniør innenfor bygg/anlegg. valgte å gå videre på skule etter bestått fagprøve pga ryggen, og interessen for å drive med det prosjekterende innen for disse emnene.

Posted

...Og er ikke fullt så langt fra meg.

Jeg burde kalle meg for jernkjeve eller lignende siden jeg kjører ut armeringsjern for en jern-grosist på Jæren/Klepp st.

(Plutselig kan jeg bli sjåfør for Linjegods igjen også :P )

Stemmer det :D

Posted

Studerer Autmatiseringsingeniør ved Høyskolen i Bergen (ferdig sommeren 2013) ellers er eg vaktsjef på Meny Industriveien på Os utenfor Bergen.

Posted

Er: Utdannet trafikklærer (!), bachelor i samfunnsfag, årsstudium tysk og årsstudium idrett.

Studerer: Deltid master i pedagogikk, NTNU.

Jobber: Instruktør i Forsvaret, Rena Leir. :)

Posted

Musikklinjen på St. Halvard VGS + årsenhet i musikk ved Høgskolen i Telemark

Grunnkurs elektro ved Rosthaug VGS

vk1 elektronikk ved Åssiden vgs

vk2 audio/video ved Åssiden vgs

Fagbrev som servicetekniker Audio/Video

Teknisk Fagskole ved Tinius Olsen, Kongsberg i Mekatronikk (mekanikk/elektronikk/automasjon)

Adjunkt etter 4-årig allmennlærerutdannelse ved Høgskolen i Telemark med fordypning i engelsk og IKT

Jobber som adjunkt i ungdomsskolen :)