Jump to content

Hva jobber vi her inne med til daglig??

CHARLIE

Recommended Posts

Kanskje litt artig å vite hva de forskjellige medlemmene her inne jobber med til daglig :D

Jeg jobber som kjent som butikksjef på Dekk1 Forus og stortrives :D

http://www.dekk1.no/finn-butikk/rogaland/dekk-forus-stavanger/

Er alltid gøy å kunne hjelpe medlemmer med gode priser på dekk og felger. Er bare å ta kontakt, uansett hvor i landet du bor :D

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg jobber med transportadministrasjon, hvis man kan kalle det det. Sitter med support, utvikling, idémyldring osv med et datasystem som tar seg av utskrift av merkelapper og overføring av transportdata mellom avsenderkunde, transportør, og til en viss grad mottaker av varene. Jobben er 15 mil unna, så jeg er så heldig og ha hjemmekontor 4 dager i uka (må dessverre jobbe ganske mye for det, selv om det ikke alltid ser sånn ut her på forumet).

Vi er ikke så store ennå, men vokser fort, har fornøyde kunder, og prøver å utfordre konkurrentene som best vi kan.

www.axiafrakt.no

(så mye for reklamen)

Hei jeg er rørlegger i Nærbø Rør og Elektro og jeg bor vel 5 min fra jobben heldigvis, denne plassen ligger ca 50 km sør for stavanger.

Har og fagbrev som sveiser ,jobbet tildigere ved Aker Kværner Egersund.

Holder og på med mesterbrevet så det tar litt tid så merca får vente med oppfiksingen 8)

Jobber i tillegg på MIX Skateflua i helgene, der alle pengene jeg tjener går til den første Mercedes'en min!!  :D :D

Like ved Norlines?

Norlines ligger vell noen metre lenger ute (hurtigrutekaia) men, ja det er i nærheten!  :D :D

Hei jeg er rørlegger i Nærbø Rør og Elektro og jeg bor vel 5 min fra jobben heldigvis, denne plassen ligger ca 50 km sør for stavanger.

...Og er ikke fullt så langt fra meg.

Jeg burde kalle meg for jernkjeve eller lignende siden jeg kjører ut armeringsjern for en jern-grosist på Jæren/Klepp st.

(Plutselig kan jeg bli sjåfør for Linjegods igjen også :P )

...Og er ikke fullt så langt fra meg.

Jeg burde kalle meg for jernkjeve eller lignende siden jeg kjører ut armeringsjern for en jern-grosist på Jæren/Klepp st.

(Plutselig kan jeg bli sjåfør for Linjegods igjen også :P )

Stemmer det :D

Musikklinjen på St. Halvard VGS + årsenhet i musikk ved Høgskolen i Telemark

Grunnkurs elektro ved Rosthaug VGS

vk1 elektronikk ved Åssiden vgs

vk2 audio/video ved Åssiden vgs

Fagbrev som servicetekniker Audio/Video

Teknisk Fagskole ved Tinius Olsen, Kongsberg i Mekatronikk (mekanikk/elektronikk/automasjon)

Adjunkt etter 4-årig allmennlærerutdannelse ved Høgskolen i Telemark med fordypning i engelsk og IKT

Jobber som adjunkt i ungdomsskolen :)