CHARLIE Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Kanskje litt artig å vite hva de forskjellige medlemmene her inne jobber med til daglig Jeg jobber som kjent som butikksjef på Dekk1 Forus og stortrives http://www.dekk1.no/finn-butikk/rogaland/dekk-forus-stavanger/ Er alltid gøy å kunne hjelpe medlemmer med gode priser på dekk og felger. Er bare å ta kontakt, uansett hvor i landet du bor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 jeg driver med drift av serverløsninger og oppsett av nettverk for kunder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jeg er radio reparatør, på bilstereo avdelingen på BEMA (grossist av bildeler) i Grimstad. Har også drift ansvar for datanettverk og er ressurs person i mange tekniske saker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jobber som varehussjef Bohus Møbelhuset Gol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jeg jobber med transportadministrasjon, hvis man kan kalle det det. Sitter med support, utvikling, idémyldring osv med et datasystem som tar seg av utskrift av merkelapper og overføring av transportdata mellom avsenderkunde, transportør, og til en viss grad mottaker av varene. Jobben er 15 mil unna, så jeg er så heldig og ha hjemmekontor 4 dager i uka (må dessverre jobbe ganske mye for det, selv om det ikke alltid ser sånn ut her på forumet). Vi er ikke så store ennå, men vokser fort, har fornøyde kunder, og prøver å utfordre konkurrentene som best vi kan. www.axiafrakt.no (så mye for reklamen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Lastebil og buss mekaniker hos MAN http://www.mantruckandbus.no/no/no.jsp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 kjører lastebil på vestlandet. nattkjøring. så er oppe når alle vil sove. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Tømrer. Og instruktør kampsport barneparti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 er egentlig utdannet VERKTØYMAKER med fagbrev.. bussjåfør på NETTBUSS.. å jeg driver med Mercedes-Benz på si.. mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Er skoleelev ved Ålesund Videregående Skole, går vanlig studiespeisialisering (les: allmenn). Jobber i tillegg på MIX Skateflua i helgene, der alle pengene jeg tjener går til den første Mercedes'en min!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jobber i tillegg på MIX Skateflua i helgene, der alle pengene jeg tjener går til den første Mercedes'en min!! :D Like ved Norlines? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erlend Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Hei jeg er rørlegger i Nærbø Rør og Elektro og jeg bor vel 5 min fra jobben heldigvis, denne plassen ligger ca 50 km sør for stavanger. Har og fagbrev som sveiser ,jobbet tildigere ved Aker Kværner Egersund. Holder og på med mesterbrevet så det tar litt tid så merca får vente med oppfiksingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jobber med IT koordinering og prosjekter i Ringnes AS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jobber i tillegg på MIX Skateflua i helgene, der alle pengene jeg tjener går til den første Mercedes'en min!! :D Like ved Norlines? Norlines ligger vell noen metre lenger ute (hurtigrutekaia) men, ja det er i nærheten! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jeg produserer tomflasker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olepeder Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jeg er psykiatrisk sykepleier og jobber med spiseforstyrrelser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Erik Skaug Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 jeg har eget firma og har lastebiler på ragn sells avd oslo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Hei jeg er rørlegger i Nærbø Rør og Elektro og jeg bor vel 5 min fra jobben heldigvis, denne plassen ligger ca 50 km sør for stavanger. ...Og er ikke fullt så langt fra meg. Jeg burde kalle meg for jernkjeve eller lignende siden jeg kjører ut armeringsjern for en jern-grosist på Jæren/Klepp st. (Plutselig kan jeg bli sjåfør for Linjegods igjen også ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Olav Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Går videre på Høgskulen i Telemark (Porsgrunn) ingeniør innenfor bygg/anlegg. valgte å gå videre på skule etter bestått fagprøve pga ryggen, og interessen for å drive med det prosjekterende innen for disse emnene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegardxf Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 jeg har ikke jobb... drittlei av og gå hjemme så prøver og finne noe. desverre nesten ingen jobber utlyst som passer mitt handikapp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erlend Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Hei jeg er rørlegger i Nærbø Rør og Elektro og jeg bor vel 5 min fra jobben heldigvis, denne plassen ligger ca 50 km sør for stavanger. ...Og er ikke fullt så langt fra meg. Jeg burde kalle meg for jernkjeve eller lignende siden jeg kjører ut armeringsjern for en jern-grosist på Jæren/Klepp st. (Plutselig kan jeg bli sjåfør for Linjegods igjen også ) Stemmer det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassen Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Studerer Autmatiseringsingeniør ved Høyskolen i Bergen (ferdig sommeren 2013) ellers er eg vaktsjef på Meny Industriveien på Os utenfor Bergen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Er: Utdannet trafikklærer (!), bachelor i samfunnsfag, årsstudium tysk og årsstudium idrett. Studerer: Deltid master i pedagogikk, NTNU. Jobber: Instruktør i Forsvaret, Rena Leir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Musikklinjen på St. Halvard VGS + årsenhet i musikk ved Høgskolen i Telemark Grunnkurs elektro ved Rosthaug VGS vk1 elektronikk ved Åssiden vgs vk2 audio/video ved Åssiden vgs Fagbrev som servicetekniker Audio/Video Teknisk Fagskole ved Tinius Olsen, Kongsberg i Mekatronikk (mekanikk/elektronikk/automasjon) Adjunkt etter 4-årig allmennlærerutdannelse ved Høgskolen i Telemark med fordypning i engelsk og IKT Jobber som adjunkt i ungdomsskolen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Jeg jobber som kundemotaker hos en MB og Peugeot forhandler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts