Guest Palmo123 Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Hei. Jeg har fått feil med displayet til min trofaste Sony, Alt funker helt fint men lyset i displayet har gått og nå lurer jeg på om noen har et slikt liggende. I så fall er jeg interesert i å kjøpe det. Det er en SONY CDX-C580R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Jeg har en lommelykt!!! Ellers så selger jeg denne: http://www.mbentusiastklubb.com/forum/viewtopic.php?t=5150 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Palmo123 Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 amorino: :idea: Jeg har 5 lommelykter, men ser fremdeles ikke tallene i displayet. :idea: Har fått intrykk at manglende lys i sony er et stadig problem hos flere. Kansje det er på tide å bytte merke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Har egentlig ikke vært borti problemet med Sony, men en Clarion en gang! Er denne spillerne din eldre enn tre (3) år da? Hvis ikke så gjelder kjøpsloven vet du... Og om dette er en "del" som BØR holde mer enn tre år, så kan du vel faktisk kreve/søke å få den reparert på garanti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Palmo123 Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Den er dessverre eldre enn 3 år og står i en enda eldre Stjernebil. Har også en sony i Familiecontainer-bilen(Hyundai H100), 2 år gammel, den funker ennå helt fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts