Solbakken Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 neste samling blir torsdag 2.februar, men vi er ikke helt sikkre på hva vi skal foreta oss. kenta foreslo å dra på møller hamar (?) eller maxi hamar og stille opp bilene med blader i vinduene og vise oss litt fram litt. er dette en idè? eller så får vi høre om Gilberg ikke har glemt oss? kom med forslag og meninger.. Torsdag 2. februar kl 18.00 hos Gilberg følg den grønne (fine) streken, så kommer du fram. Kjører av E6 der det er skiltet Brummunddal Edit: sted og klokkoslett og lagt ved bilde m veiforklaring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Jeg har masse blader her hvis noen vil komme innom og ha for å dele ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Var som jeg sa før, fint med en liten "årsplan" der vi kan ta en runde rundt på forskjellige steder. Dette passer seg vel egentlig best på litt varmer del av året. Da har vi mulighet til å reklamere litt for oss. Jeg kjører en del rundt i Hedmark og oppland på jobb, og ser masser av fin MB. Ikke alle disse vet om att vi er flere av samme arten(altså MB Folket ). Vi har ett stort område, og skjønner godt att ikke alle har mulighet til å kjøre langt. Mulig jeg kommer innom på Torsdag efta Frode. vis du er hjemme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Jeg kjem i allefall . Vi får prøve å legge en liten slag plan framover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 jeg kjæ, ja får lage en slag plan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 Blir det så vi skal møtes på maxi eller møller da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 ingen har prata med gilberg? kanskje vært fint og vært inne dette treffet om vi skal få til en plan for året? eller er det jeg som er litt rar som synes det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 ingen har prata med gilberg? kanskje vært fint og vært inne dette treffet om vi skal få til en plan for året? eller er det jeg som er litt rar som synes det? Jeg kan være enig i at sesongen for utepils foreløpig lar vente på seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Gilberg er klar med kaffe kl1800 den 2.feb. Så vis det er greit er møte satt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 greit for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 her har det skjedd litt, det er bra da endrer jeg emne, så det blir riktig forresten, så kommer jeg, fikk ordnet med jobben så det gikk i orden a gitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Fyrer'n opp grillen også, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Da er jeg klar med sveisa diff å gitt;) kan hende jeg kommer litt senere siden megleren kommer og skal se på leiligheta på torsdag, men je kjæm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted January 30, 2012 Author Share Posted January 30, 2012 Esab-sperre..hehe Skal du selge ell? Tror det er en smule kaldt for å grille frode.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 ja skal det, skal kjøpe hus med GARASJE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Tror det er en smule kaldt for å grille frode.. Kaldt? Hive på mer køl, da? Skjønner ikkno.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Jeg må desverre jobbe i kveld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts